Jeg ved godt denne post egentlig hører til i køb/salg/bytte, men jeg ved der er flere der læser dem her:-) Er der nogen af jer der vil være interesseret i en næsten ny PSP med 3 spil (wipeout, Burnout Legends, Pursuit Force), en UMD med Spiderman 2, taske, umdholdere, høretelefoner og 4 forsikring (dækker alt pånær tyveri og bortkomst). Prisen er 2300. Desuden har jeg også en Creative Zen Micro Black m 5gb, høretelefoner, software og ekstra batteri. Den er helt ny. Pris 1000kr. Håber på jeres interesse!!!!
In each of us, there is evil. Pray HE doesn't find it!
ja, det er såmænd ikke andet end at jeg stort set ikke bruger den og jeg hellere vil have en xbox 360 :0) Mobile gaming er ikke lige mig. Og jeg må selvfølgelig lige også gøre opmærksom på at der er tale om fuldt lovlige varer med original kvittering!
In each of us, there is evil. Pray HE doesn't find it!
#1 filmz-frostfang 20 år siden
Er der nogen af jer der vil være interesseret i en næsten ny PSP med 3 spil (wipeout, Burnout Legends, Pursuit Force), en UMD med Spiderman 2, taske, umdholdere, høretelefoner og 4 forsikring (dækker alt pånær tyveri og bortkomst). Prisen er 2300.
Desuden har jeg også en Creative Zen Micro Black m 5gb, høretelefoner, software og ekstra batteri. Den er helt ny. Pris 1000kr.
Håber på jeres interesse!!!!
#2 filmz-Kadann 20 år siden
#3 filmz-frostfang 20 år siden
#4 DerMann 20 år siden
#5 filmz-frostfang 20 år siden
Og jeg må selvfølgelig lige også gøre opmærksom på at der er tale om fuldt lovlige varer med original kvittering!