Gravatar

#1 filmz-jonkey 21 år siden

"Show me the way to go home, Show me the way to go home, im tired and I want to go to bed. I had a little drink about an hour ago and It went right t
Gravatar

#2 inflector 21 år siden

god pointe der!
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#3 Martindan 21 år siden

Que???ikke forstå????
for cryin' out loud......
Gravatar

#4 filmz-Bruce 21 år siden

Hold jer nu til emnet :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#5 Martindan 21 år siden

ok... hold jer til ement.. javel...

Så er min simple pointe at...

Ridderne, elever, orker, dværge og hobitter kan på trods af store slag i flotte udsmykninger og flot natur ikke overgå Samuel Jackson og Travoltas snak om Travoltas ophold i Europa, samt at det til ingen tid slår Tarantinos sans for cool dialog og historie fortælling...

Alt magt til Tarantino!!!

ps.. var det her godt nok???
for cryin' out loud......
Gravatar

#6 Zelle 21 år siden

Det er lidt mærkeligt at skulle sammenligne LOTR og Pulp Fiction vil jeg nu sige... Temlig forskellige film...
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#7 Tylerdurden 21 år siden

Der er jo dem der mener at "Pulp Fiction" er en nyfortolkning af "Lord of the rings"
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#8 gi-jones 21 år siden

#6: Jeg mener sagtens man kan sammenligne. Samuel L. Jackson ligner faktisk den store Uruk-Hai ret meget, omend effekterne naturligvis er blevet noget vildere med tiden. Man kan måske diskutere om bong-hår ville have gjort det nu om dage, men på Pulp Fictions tid var det jo helt klart nok til at skabe en overbevisende ork.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#9 maniac 21 år siden

LOL@#8
Gravatar

#10 Lowkey 21 år siden

Nå, siden vi alligevel er ved platte, meningsløse filmsammenligninger og åbenlys spam, så kan man jo passende bringe denne lille klassiker frem i lyset igen:
Lord of the Rings vs. The Matrix vs. Star Wars
A Comparitive Critique by Dr. Albert Oxford, PhD
Linkage
Daisy, Daisy...

Skriv ny kommentar: