Hvis det er rigtigt, er du velkommen til at overtage - jeg havde ikke gættet det hvis det ikke var for Tim Robbins :) Kan desuden heller ikke finde på et citat lige nu.
Fandt lige den danske titel, og ja, den er da ganske forfærdelig, så det er sikkert den.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#116 Ja, det var noget af et tilfælde, at det lige blev sagt i et af de 3 afsnit, jeg så i onsdags! The owls are not what they seem...
Nyt citat:
A: It's okay to be happy to see me. Just because you're English, doesn't mean that you need to hide your emotions. B: I'm Irish. We let people know how we feel. Now fuck off!
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
#111 lagoni 18 år siden
Fandt lige den danske titel, og ja, den er da ganske forfærdelig, så det er sikkert den.
#112 mr gaijin 18 år siden
#113 Captain Vallo 18 år siden
Go for it!
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#114 mr gaijin 18 år siden
Gæt citatet fra min signatur: Achievement is its own reward, pride obscures it.
#115 Vestas 18 år siden
#116 mr gaijin 18 år siden
#117 Vestas 18 år siden
Nyt citat:
A: It's okay to be happy to see me. Just because you're English, doesn't mean that you need to hide your emotions.
B: I'm Irish. We let people know how we feel. Now fuck off!
#118 Benway 18 år siden
#119 Vestas 18 år siden
Ham, der spiller "A", har bl.a. medvirket i en 80'er sitcom, der foregår i et værtshus.
#120 Benway 18 år siden