Gravatar

#111 lagoni 18 år siden

Hvis det er rigtigt, er du velkommen til at overtage - jeg havde ikke gættet det hvis det ikke var for Tim Robbins :) Kan desuden heller ikke finde på et citat lige nu.

Fandt lige den danske titel, og ja, den er da ganske forfærdelig, så det er sikkert den.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#112 mr gaijin 18 år siden

#111 OK :)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#113 Captain Vallo 18 år siden

Selvfølgelig er det da Jacob's Ladder!
Go for it!
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#114 mr gaijin 18 år siden

Woohoo!

Gæt citatet fra min signatur: Achievement is its own reward, pride obscures it.
Gravatar

#115 Vestas 18 år siden

Wow, det har jeg lige hørt i går. Men det var da ikke en film. Jeg har hørt det i et afsnit af Twin Peaks - et af de første afsnit i sæson 2.
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#116 mr gaijin 18 år siden

#115 Ja, det er fuldkommen rigtigt. Det var hurtigt. Det er Major Garland Briggs, der siger det. Den er din.
Gravatar

#117 Vestas 18 år siden

#116 Ja, det var noget af et tilfælde, at det lige blev sagt i et af de 3 afsnit, jeg så i onsdags! The owls are not what they seem...

Nyt citat:

A: It's okay to be happy to see me. Just because you're English, doesn't mean that you need to hide your emotions.
B: I'm Irish. We let people know how we feel. Now fuck off!
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#118 Benway 18 år siden

Hint?
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#119 Vestas 18 år siden

Skuespilleren, der spiller "B" er bedst kendt i rollen som hemmelig agent.

Ham, der spiller "A", har bl.a. medvirket i en 80'er sitcom, der foregår i et værtshus.

Gravatar

#120 Benway 18 år siden

After the Sunset?
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: