Gravatar

#1271 Nicki52 16 år siden

Skeloboy (1270) skrev:
#1268 - forlad venligst quizzen, hvis du skal snyde

I'am not cheating - jeg har slået den op for at være helt sikker. Må man ikke det. Og hvis det er det Real Movie News, er jeg blot inde for at kigge på de citater fra film, at jeg har set. Og hvis jeg vil snyde, tror I så ikke jeg vil gøre det mere diskret. Men der står ikke i reglerne man ikke må spørge nogen - bare ikke bruge internet.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#1272 Skeloboy 16 år siden

#1271 - men filmen hedder IKKE Never Never Land. Never Never Land kommer frem hvis man googler citatet, og det er navnet på en hjemmeside, hvor citatet står...

Det er meget let at konkludere ud fra det her, at du har googlet citatet.

Og du kan på ingen måde have set en af de to film, der hedder Never Never Land på IMDB. Den ene har ikke engang 5 stemmer, den anden har 22, og er aldrig udkommet. Og der er INGEN memorable quotes til nogen af de to film.

Jeg har taget et screenshot:
www.skeloboy.dk/snyd

Du har snydt...og i tilfælde af, du skulle have set film ingen andre har hørt om, så spørger jeg om følgende:

Hvad handler Never Never Land?
Hvad handler Himmel & Helvede om?

Gravatar

#1273 Nicki52 16 år siden

Aner det ikke, for jeg spørger bare Christian (kender ikke efternavnet for han er en MSN-ven). Han sagde bare at det måske var Never Never Land. Jeg google det efter jeg havde svaret her og fandt ud af det er en hjemmeside. Og inden jeg kunne nå at rette det, havde Solhanne skrevet jeg har snydt.
Gravatar

#1274 wimmie 16 år siden

Kan du ikke bare lade være med at svare hvis du ikke kender svaret eller ikke selv har lyst til at gætte. Dette er en en konkurrence hvor det gælder om at deltage så meget i quizzerne som muligt - det handler om at kende film...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#1275 chronaden 16 år siden

#1274 - Hørt
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#1276 wimmie 16 år siden

Hehe...jeg mente naturligvis "dette er en konkurrence hvor det ikke gælder om at deltage så meget i quizzerne som muligt..." ;)

Jeg deltager ikke hvis jeg ikke kender filmen eller slet ikke har et bud. Men det er da helt legalt at gætte - det kan jo være man er heldig ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#1277 Skeloboy 16 år siden

#1273 - så spørg "din ven" hvad den handler om. For jeg tror nemlig det er dig, der har snydt. Og igen: det gælder ikke om at spørge andre, for at finde svaret. Du skal SELV finde svaret. Der gives ikke point for antal gæt.

Og hvordan ved vi, at "Christian" ikke bare snyder? For jeg tror heller ikke på, han har set de film. Hvertfald ikke før jeg får et referat af dem.
Gravatar

#1278 Nicki52 16 år siden

Hvordan skal jeg vide om Christian snyder? Det ved jeg som ikke. Jeg er også ligeglad med du tror på mig, for jeg siger faktisk sandheden. Men jeg skal nok lade være med at spørge eller at "snyde".
Gravatar

#1279 Åkepool 16 år siden

#1273 - Kæft du er langt ude med dit snyderi.
Det må da give et minimum af personlig tilfredsstillelse, at svare via snyd. Det er utroligt sjældent at jeg kan svare på de forskellige spørgsmål i div. tråde, men jeg ville da føle mig en kende ussel, hvis jeg googlede/Imdb'ede svaret, bare for lidt opmærksomhed herinde.

Så vil jeg hellere undvære at svare, for den største glæde og personlige tilfredsstillelse, får man da når man rent faktisk kan et svar, fremfor at snyde.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#1280 Nicki52 16 år siden

Åkerpool, jeg kan ikke få mere opmærksomhed end jeg allerede har. Men for sidste gang, jeg har ikke imdb'et eller google svaret. Jeg spørger Christian.

Skriv ny kommentar: