Gravatar

#1281 Skeloboy 16 år siden

#1280 - ok, det vælger jeg så at tro på. Men så har han snydt, og så er det jo ligemeget. Derfor skal du heller ikke spørge ham, men selv helt og aldeles vide det.(selvom jeg tror ligeså lidt på Christian som på Jesus).

Og det er jo ikke en konkurrence om at gætte flest rigtige, men en test i hvor god man er til at huske film. Hvis du får svaret fortalt af en anden, så går hele pointen jo væk.
Gravatar

#1282 Nicki52 16 år siden

Skeloboy (1281) skrev:
#1280 - ok, det vælger jeg så at tro på. Men så har han snydt, og så er det jo ligemeget. Derfor skal du heller ikke spørge ham, men selv helt og aldeles vide det.(selvom jeg tror ligeså lidt på Christian som på Jesus).

Og det er jo ikke en konkurrence om at gætte flest rigtige, men en test i hvor god man er til at huske film. Hvis du får svaret fortalt af en anden, så går hele pointen jo væk.

Det minder mig om 40 year old virgin.

Okay et nyt gæt: Stolthed og fordom. Har ikke se den, men den er søndags filmen og det lyder som et eller andet gammeldags, det der.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#1283 Antlion 16 år siden

Lad os komme tilbage til quizzen, til trods for Nicki52s tydelige snyderi:

Det er selvfølgelig Powell & Pressburger mesterværket, "The Red Shoes", som jeg faktisk også postede herinde for ikke så lang tid siden.

---

Nyt citat:

"In the land of the legless the one-legged woman is queen."
Gravatar

#1284 Nicki52 16 år siden

Det lyder som noget fra et eventyr, "Alice i Eventyrland"
Gravatar

#1285 wimmie 16 år siden

Lyder syret... Planet terror? (= én-benet kvinde)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#1286 Antlion 16 år siden

#1284 & #1285:

Nej. Men ja, filmen er rimelig syret. :)
Gravatar

#1287 Nicki52 16 år siden

Antlion (1286) skrev:
#1284 & #1285:

Nej. Men ja, filmen er rimelig syret. :)

Så tror jeg ikke, at jeg har set den. Øv. Men hvis det kommer et citat mere, kan jeg måske genkende noget hvis jeg har set den.
Gravatar

#1288 Nicki52 16 år siden

Skeloboy (1272) skrev:

Hvad handler Himmel & Helvede om?

Der stod "Himmel eller Helvede" i citatet...

EDIT: Den smuttede, undskyld.
Gravatar

#1289 rockysds 16 år siden

Det er fra Greenaways "A Zed and Two Noughts"
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#1290 Skeloboy 16 år siden

#1288 - men du slog det jo op på IMDB eller google for at finde ud af, den var fra 1988, det er også snyd...og det ødelægger det for os andre

Skriv ny kommentar: