#1295 Den er i hvert fald oppe at ringe, selvom Greenaway i mine øjne har lavet bedre. Men absolut en film spækket med interessante ideer. (og Nyman-musik! ;)
Og hvor "morsomt" er det ikke lige, at en svane bliver skyld i det dobbelte dødsfald. Super allusion. :)
Nyt citat, ny film:
Y: It's becoming ridiculous the way you grab attention. Whenever I start to tell a story, you finish it. If I go on a diet, you lose the weight. If I have a cold, you cough. And if we should ever have a baby, I'm not so sure I'd be the mother. X: I'm satisfied to be the father.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
#1291 Nicki52 16 år siden
Rettelse: Jeg slog den op for at finde ud af om den eksisterer.
#1292 Skeloboy 16 år siden
#1293 Nicki52 16 år siden
Også selvom jeg ikke vidste om filmen eksisterede?
#1294 wimmie 16 år siden
#1295 Antlion 16 år siden
Præcis. Fantastisk film (m. Nyman musik)!
Jeg synes altid, at du gætter de citater, jeg lægger ind? :)
#1296 Skeloboy 16 år siden
#1297 rockysds 16 år siden
Nyt citat, ny film:
Y: It's becoming ridiculous the way you grab attention. Whenever I start to tell a story, you finish it. If I go on a diet, you lose the weight. If I have a cold, you cough. And if we should ever have a baby, I'm not so sure I'd be the mother.
X: I'm satisfied to be the father.
#1298 Nicki52 16 år siden
Undskyld jeg ikke svarede jeg har forstået det, men jeg ser Comic Con på youtube med New Moon. Hold op hvor de skriger, de fans.
#1299 wimmie 16 år siden
#1300 Antlion 16 år siden
Du er ikke engang tæt på. :)