Det håber jeg da så sandelig heller ikke, Ericmase... men din filmsmag og alder taget i betragtning, er det dog imponerende, hvis du ikke gør. Med Becket, King Kong fra 70'erne og nu Two Rode Together som film du har gættet, må du da forstå, at man begynder at undre sig en smule =ol
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Jeg siger bare hvad der falder mig ind, og jeg har meget svært ved at tro, at Ericmase ikke har fået en form for hjælp til de svar. Men hvis du ikke har, så er det som sagt mildest talt ekstremt imponerende med din alder og smag taget i betragtning. Men så længe vi er enige om, at vi ikke googler de forskellige quotes, så tror jeg skam på dig... jeg har jo ikke rigtig noget andet valg =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Men hvis du ikke har, så er det som sagt mildest talt ekstremt imponerende med din alder og smag taget i betragtning. Men så længe vi er enige om, at vi ikke googler de forskellige quotes, så tror jeg skam på dig...
Selvfølgelig er vi enig med hindanden (er enig med alle på Filmz) om at vi ikke googler og snyder og mange siger det samme til mig (altså det med min filmsmag o.s.v.). :-)
#2371 Ericmase 14 år siden
#2372 Ericmase 14 år siden
#2373 Lord Beef Jerky 14 år siden
#2374 Skeloboy 14 år siden
#2375 Lord Beef Jerky 14 år siden
#2376 Skeloboy 14 år siden
#2377 Kruse 14 år siden
Jeg troede endeligt at vi var kommet over denne situation, da Nicki51 stoppede med det(eller i hvert fald ikke så tit mere).
#2378 stoffer 14 år siden
On topic: Et skud i tågen: Burn After Reading?
#2379 Ericmase 14 år siden
Selvfølgelig er vi enig med hindanden (er enig med alle på Filmz) om at vi ikke googler og snyder og mange siger det samme til mig (altså det med min filmsmag o.s.v.). :-)
Nope. :-)
#2380 HonoDelLoce 14 år siden
Det lugter voldsomt fishy, og det her playing nice fordi man ikke kan bevise noget, det har aldrig lige været min stærke side..
I call cheat !