Vi bliver ikke mere overbeviste af, at du siger det to gange ;)
honodelloce (2380) skrev:
I call cheat !
And so do I.
Iøvrigt er det mere filmsmag, end det er alder. Jeg mener ikke at f.eks. rockysds er vildt gammel, men hans smag ville godt kunne forsvare, at han kunne en film som den nævnte.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Ok, så hopper jeg også på vognen nu hvor jeg kan gøre det lidt medløber-agtigt. Men lad mig sige med det samme, at hvis det er rigtigt at der bliver snydt, så godtager jeg en indrømmelse og undskyldning, og så håber jeg ikke at det ender i bashing eller noget herinde (ikke fordi jeg regner med at det sker, men så er det sagt... Dér).
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Jeg er også rimelig sikker på at disse quotes ikke bare blev gættet fra hukommelsen. Og det er nu ikke kun brug af google, der er snyd. Det er AL brug af andre hjælpemidler end hukommelsen som betragtes som snyd. Og jeg er ret så sikker på at Ericmase ikke har set de pågældende film.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Nu hvor vi alligevel så småt har påbegyndt et forhør.
Ericmasse, hvis du virkelig har "Two Rode Together", burde du kunne huske noget atypisk ved James Stewarts rolle. Selvom det er lang tid siden, du har set den!
Vi synes ikke, vi tror. Det er jo kun dig der ved om du har snydt lidt og evt. vil krybe til korset og imens du finder ud af om det er tilfældet, kan du jo lige starte med at svare på Antlions spørgsmål i #2385 (uden brug af internet eller anden hjælp).
Der er absolut ingen konsekvens og du kan fortsætte med evt. snyd for evigt, uden at vi kan gøre så meget ved det. Så bare rolig, du slipper helt for manden med blæselampen ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
#2381 Åkepool 14 år siden
Vi bliver ikke mere overbeviste af, at du siger det to gange ;)
And so do I.
Iøvrigt er det mere filmsmag, end det er alder. Jeg mener ikke at f.eks. rockysds er vildt gammel, men hans smag ville godt kunne forsvare, at han kunne en film som den nævnte.
#2382 stoffer 14 år siden
#2383 Kruse 14 år siden
#2384 Ericmase 14 år siden
Min bærbar gik i "spas"!
#2385 Antlion 14 år siden
Ericmasse, hvis du virkelig har "Two Rode Together", burde du kunne huske noget atypisk ved James Stewarts rolle. Selvom det er lang tid siden, du har set den!
#2386 Lord Beef Jerky 14 år siden
#2387 Ericmase 14 år siden
#2388 Åkepool 14 år siden
Det er jo kun dig der ved om du har snydt lidt og evt. vil krybe til korset og imens du finder ud af om det er tilfældet, kan du jo lige starte med at svare på Antlions spørgsmål i #2385 (uden brug af internet eller anden hjælp).
Der er absolut ingen konsekvens og du kan fortsætte med evt. snyd for evigt, uden at vi kan gøre så meget ved det. Så bare rolig, du slipper helt for manden med blæselampen ;)
#2389 Ericmase 14 år siden
#2390 Skeloboy 14 år siden
Nej, selvfølgelig gør du ikke det, med mindre du gerne vil ødelægge quizzen for alle andre.
Men undskyldning accepteret