Gravatar

#2431 Benway 14 år siden

I don't know I could ever really begin to talk to her. I mean what can I talk about? I have nothing to talk about, I'm boring. And that I know, I've been told before so don't tell me it's not true 'cause it's a fact. I bore the people. People look at me and they get bored, people listen to me and they zone out... bored. 'Who is that boring person?', they think. 'I've never before met anyone so boring'. And I'm for her to see how boring I am.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#2432 elwood 14 år siden

Du har vel ikke været så lumsk og tag.

The Social Network?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2433 Lord Beef Jerky 14 år siden

Aaaah, det lyder lidt som Philip Seymour Hoffmans karakter i Happiness.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#2434 Benway 14 år siden

#2432 Nej - det ville ha' været lidt flabet. :)

#2433 Rigtigt
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#2435 elwood 14 år siden

Det er skam set før herinde mindes jeg 8-)
Gravatar

#2436 Steffan Rasmussen 14 år siden

elwood (2435) skrev:
Det er skam set før herinde mindes jeg 8-)

Jeg føler mig truffet :-)
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2437 elwood 14 år siden

8-)
Gravatar

#2438 Lord Beef Jerky 14 år siden

Is this gonna get ugly, now? Huh? I hope not. Because I thought what we were here, racial differences notwithstanding, was just a couple of old friends. You know, just both of us Californians.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#2439 Steffan Rasmussen 14 år siden

mere
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2440 Lord Beef Jerky 14 år siden

Åh, havde helt glemt det var mig! Her er en til:

I'm a reasonable guy. But, I've just experienced some very unreasonable things.

Skriv ny kommentar: