Jeg siger Spanner er tættest på, titlen er heller ikke en man sådan lige kommer på 8-)
Rustlers' Rhapsody hedder filmen og er en Western Spoof film, med Tom Berenger, og Matlock (kan aldrig huske hans rigtige navn, kun den rolle jeg kender ham best fra, han er i øvrigt også skurk i Spy Hard)
Filmen har forøvrigt en hel fantastisk Intro, hvor de mest normale karaktertræk for en god western gennemgåes.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Denne skulle gerne være lettere: When a naked man is chasing a woman through an alley with a butcher knife and a hard-on, I figure he isn't out collecting for the Red Cross
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#2551 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2552 Spanner 14 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#2553 elwood 14 år siden
Rustlers' Rhapsody hedder filmen og er en Western Spoof film, med Tom Berenger, og Matlock (kan aldrig huske hans rigtige navn, kun den rolle jeg kender ham best fra, han er i øvrigt også skurk i Spy Hard)
Filmen har forøvrigt en hel fantastisk Intro, hvor de mest normale karaktertræk for en god western gennemgåes.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2554 Spanner 14 år siden
Den er klart værd at se :)
Denne skulle gerne være lettere:
When a naked man is chasing a woman through an alley with a butcher knife and a hard-on, I figure he isn't out collecting for the Red Cross
#2555 Antlion 14 år siden
#2556 Spanner 14 år siden
#2557 Antlion 14 år siden
#2558 Steffan Rasmussen 14 år siden
#2559 Antlion 14 år siden
#2560 jessup 14 år siden
It's a gift?