Gravatar

#2561 Antlion 14 år siden

#2560:

Nej, så langt tilbage i tiden er vi ikke.

"The prosecution would like to separate the motive from the act. Well, that's like trying to take the core from an apple without breaking the skin."
Gravatar

#2562 jessup 14 år siden

Jeg skifter hest - Witness for the prosecution?
This is just until June
Gravatar

#2563 Antlion 14 år siden

#2562:

Nej, men du er tæt på mht. genren og årstallet.

"Twelve people go off into a room: Twelve different minds, twelve different hearts, from twelve different walks of life; twelve sets of eyes, ears, shapes, and sizes. And these twelve people are asked to judge another human being as different from them as they are from each other. And in their judgment, they must become of one mind - unanimous. It's one of the miracles of Man's disorganized soul that they can do it, and in most instances, do it right well. God bless juries."
Gravatar

#2564 jessup 14 år siden

Du leder mig nok på afveje - men 12 angry men?
This is just until June
Gravatar

#2565 Antlion 14 år siden

#2564:

Ja, det kan se. :)

Det er en ret usædvanlig retsals-film i forhold til Hollywood-perioden i samtiden, da den afstår fra at vise mordet og flere af scenarierne, der lagde op det til. Vi skal som tilskuere altså sammen juryen afgøre om den dømte skyldig. Den er altså meget mindre konstrueret og teatralsk end en film som "12 Angry Men".
Gravatar

#2566 jessup 14 år siden

Er det ikke den der først for nyligt er udgivet på DVD - jeg synes jeg fik en reklame mail. En kvinde på forsiden?

Jeg har ingen anelse om hvad den hedder.
This is just until June
Gravatar

#2567 Kruse 14 år siden

Anatomy of a Murder?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2568 Antlion 14 år siden

#2567:

Korrekt.
Gravatar

#2569 Kruse 14 år siden

[over the phone] I can hear the sound of explosions from the north east. The sky is very bright. All lit up.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2570 Steffan Rasmussen 14 år siden

Three Kings?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.

Skriv ny kommentar: