Gravatar

#2781 Skeloboy 14 år siden

#2779 - er det den her? eller er der en anden udgave? Det er godt et nok 10 år siden, jeg har set den, men jeg husker den som ret så forfærdelig...alt for teatralsk
Gravatar

#2782 MaxHHansen 14 år siden

Skeloboy (2781) skrev:
#2779 - er det den her? eller er der en anden udgave? Det er godt et nok 10 år siden, jeg har set den, men jeg husker den som ret så forfærdelig...alt for teatralsk

Hvis det ér, forærede vi den væk efter at have set den, i fuld enighed om at det var måske den dårligste filmoplevelse nogen af os havde haft...
Gravatar

#2783 Antlion 14 år siden

#2781:

Ja. Med Anthony Hopkins som Titus Andronicus, hvis præstation dog ikke er noget specielt. Den er solid, men alt for Hannibal Lecter inspireret, hvilket ikke passer til denne fortælling.

Kan I ikke uddybe, hvorfor den skulle være så dårlig? At den er teatralsk er en lidt vag begrundelse.
Gravatar

#2784 Skeloboy 14 år siden

#2783 - hehe, kan ikke huske det. Det er 10 år siden, jeg har set den. Kunne måske godt lide den nu, men husker den som værende elendig.
Gravatar

#2785 sluppermand 14 år siden

I've been no place I wanna go back to, that's for damn sure.
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
Gravatar

#2786 Benway 14 år siden

Bring Me the Head of Alfredo Garcia?
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#2787 sluppermand 14 år siden

Benway (2786) skrev:
Bring Me the Head of Alfredo Garcia?

Nemmerlig... Damn, troede lige jeg havde fundet en svær ;) En helt fantastisk film. Bloody Sam's næstbedste film
Gravatar

#2788 Benway 14 år siden

Jeg kender den efterhånden meget meget godt. :) Jeg ville nok placerer den i Peckinpahs top 4 sammen med "The Wild Bunch", "Staw Dogs" og "Ride the High Country". De fire er alle mesterværker i min bog.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#2789 sluppermand 14 år siden

"Ride the High Country" har jeg endnu ikke fået set. Det må jeg set at få gjort.
Gravatar

#2790 Antlion 14 år siden

Dejlig voldsfilm, enig. Intet kommer dog op på siden af "Ride the High Country".

Skriv ny kommentar: