#2779 - er det den her? eller er der en anden udgave? Det er godt et nok 10 år siden, jeg har set den, men jeg husker den som ret så forfærdelig...alt for teatralsk
#2779 - er det den her? eller er der en anden udgave? Det er godt et nok 10 år siden, jeg har set den, men jeg husker den som ret så forfærdelig...alt for teatralsk
Hvis det ér, forærede vi den væk efter at have set den, i fuld enighed om at det var måske den dårligste filmoplevelse nogen af os havde haft...
Ja. Med Anthony Hopkins som Titus Andronicus, hvis præstation dog ikke er noget specielt. Den er solid, men alt for Hannibal Lecter inspireret, hvilket ikke passer til denne fortælling.
Kan I ikke uddybe, hvorfor den skulle være så dårlig? At den er teatralsk er en lidt vag begrundelse.
Jeg kender den efterhånden meget meget godt. :) Jeg ville nok placerer den i Peckinpahs top 4 sammen med "The Wild Bunch", "Staw Dogs" og "Ride the High Country". De fire er alle mesterværker i min bog.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#2781 Skeloboy 14 år siden
#2782 MaxHHansen 14 år siden
Hvis det ér, forærede vi den væk efter at have set den, i fuld enighed om at det var måske den dårligste filmoplevelse nogen af os havde haft...
#2783 Antlion 14 år siden
Ja. Med Anthony Hopkins som Titus Andronicus, hvis præstation dog ikke er noget specielt. Den er solid, men alt for Hannibal Lecter inspireret, hvilket ikke passer til denne fortælling.
Kan I ikke uddybe, hvorfor den skulle være så dårlig? At den er teatralsk er en lidt vag begrundelse.
#2784 Skeloboy 14 år siden
#2785 sluppermand 14 år siden
#2786 Benway 14 år siden
#2787 sluppermand 14 år siden
Nemmerlig... Damn, troede lige jeg havde fundet en svær ;) En helt fantastisk film. Bloody Sam's næstbedste film
#2788 Benway 14 år siden
#2789 sluppermand 14 år siden
#2790 Antlion 14 år siden