Gravatar

#2911 MaxHHansen 14 år siden

Den der Guy Richie-ting... Lock, stock and two smoking barrels, eller noget i den stil...? Brick-top og pokerspilleren før kortspillet skal starte...?
Gravatar

#2912 HonoDelLoce 14 år siden

It is..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2913 MaxHHansen 14 år siden

Fee film, i øvrigt...

Where's that money, you silly stupid old fool? Where's that money? Do you realize what this means? It means bankruptcy and scandal and prison! That's what it means! One of us is going to jail... well, it's not gonna be me!
Gravatar

#2914 Benway 14 år siden

It's a Wonderful Life?
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#2915 MaxHHansen 14 år siden

Nemlig...! Det er ikke rigtig jul uden den... og Gremlins!
Gravatar

#2916 Benway 14 år siden

You'll forgive me if I don't stay around to watch. I just can't cope with the freaky stuff.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#2917 Antlion 14 år siden

Vrøvl, jeg mente "Videodrome". :)
Gravatar

#2918 Benway 14 år siden

Nej, men vi er i nabolaget.
Gravatar

#2919 Antlion 14 år siden

Antlion (2917) skrev:
Vrøvl, jeg mente "Videodrome". :)
Gravatar

#2920 Benway 14 år siden

Det er rigtig. Jeg overvejede faktisk "Naked Lunch" men tænkte, at mit brugernavn ville gøre det for let. :)

Skriv ny kommentar: