Gravatar

#201 e-male 19 år siden

nope
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#202 filmz-maxhh 19 år siden

Hint...?

Mvh

MaxHH (der forgæves prøver at huske westerns med far/søn-scener...)
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Gravatar

#203 jessup 19 år siden

Er du sikker på at grammaen er rigtig - sætningen giver ikke rigtig nogen mening. Erdet "Didn't you know your daddy is the best shooter(eller shootist) in this country"

Det kan selvfølgelig betyde at han er the best shoot til et eller andet - jeg er ikke helt afklaret men det skærper selvfølgelig bare sværhedsgraden.

Armageddon?
This is just until June
Gravatar

#204 filmz-maxhh 19 år siden

Det giver da fin mening... Vidste du ikke at din far er den bedste skytte i kommunen...?

Mvh

MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Gravatar

#205 jessup 19 år siden

Ok jeg havde læst lidt forkert men stadigvæk enten står der: "Vidste du ikke at din far er den bedste skyt (ikke skytte)i denne kommune" eller "din far er det bedste bud i denne kommune"
This is just until June
Gravatar

#206 HonoDelLoce 19 år siden

#203 og #205

County betyder vel amt? For det første

Og Shot kan både betyde skud og skytte..

Her hvis du ikke tror på mig.. (og maxhh ;) )
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#207 jessup 19 år siden

jeg giver mig ubetinget - burde undskylde det med jeg har været oppe i 24 timer - men jeg vælger at lade være:)
This is just until June
Gravatar

#208 mini_jette 19 år siden

Ah, et skud i tågen....
'To kill a mockingbird'?
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Gravatar

#209 e-male 19 år siden

så "skyder" du rigtigt. Din tur!
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#210 mini_jette 19 år siden

Yihaw... Hmm, denne her er nok alt for let, men jeg kan altså bare ikke lade være;)

A: What happened to the *BEEEP* I met at the beach?
B: Well I do not know. Maybe there's two of us. Why don't you take out a missing person's ad? Or try the yellow pages, I don't know.
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.

Skriv ny kommentar: