#212 Det er også en dejlig film. Jeg er den stolte ejer af box-settet med både Grease og Grease 2. Nå ja, og så er 2-CD-udgaven af soundtracket da også i min CD-samling.
Jamen, så kommer det næste citat her:
X: Listen to me Y. I'm not the first guy who fell in love with a woman that he met at a restaurant who turned out to be the daughter of a kidnapped scientist only to lose her to her childhood lover who she last saw on a deserted island who then turned out fifteen years later to be the leader of the French underground. Y: I know. It all sounds like some bad movie.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
#211 MikkelHJ 19 år siden
Danny giver Sandy en sviner på skolen for ikke at tabe ansigt over for gutterne.
#212 mini_jette 19 år siden
Nemmerly... Så lige den kommer i TV i aften (igen, igen, igen - Og selvfølgelig skal den da ses, igen) og så gav qoutet jo lissom sig selv....
#213 MikkelHJ 19 år siden
Jamen, så kommer det næste citat her:
X: Listen to me Y. I'm not the first guy who fell in love with a woman that he met at a restaurant who turned out to be the daughter of a kidnapped scientist only to lose her to her childhood lover who she last saw on a deserted island who then turned out fifteen years later to be the leader of the French underground.
Y: I know. It all sounds like some bad movie.
#214 HonoDelLoce 19 år siden
#215 elwood 19 år siden
Det kan næsten kun være Top Secret
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#216 MikkelHJ 19 år siden
#217 elwood 19 år siden
Women need a reason for having sex, men just need a place.
#218 chuck 19 år siden
#219 elwood 19 år siden
jeg skal nok lige komme med et quote ilge lidt senere.
#220 chuck 19 år siden