Gravatar

#171 HonoDelLoce 17 år siden

From Dusk Till Dawn?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#172 filmz-vassago 17 år siden

jeps
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#173 rockysds 17 år siden

honodelloce?
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#174 HonoDelLoce 17 år siden

Arh shit, sorry.. Den er røget med i tumulten på et tidspunkt, hvor der er blevet trykket på "marker alle..."

Nyt quote..

Better bring out the big guns on this one. She's crazy with a side of crazy!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#175 rockysds 17 år siden

#174 Quote mere eller hint?
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#176 HonoDelLoce 17 år siden

X: She's got nice tits, that's not good.
Y: Since when?
X:(pause) Good point.
Gravatar

#177 Steffan Rasmussen 17 år siden

The Dukes of Hazzard?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#178 HonoDelLoce 17 år siden

Nope :) Ikke den..
Gravatar

#179 Spanner 17 år siden

Jeg VED det er Adam Sandler, men jeg har ingen konkret idé hvad det kan være for en film, så det må blive et gæt.

Click?
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#180 HonoDelLoce 17 år siden

Nope, heller ikke den :)

Skriv ny kommentar: