Gravatar

#101 Syndrome 19 år siden

#99 - Korrekt :)
danielbloch.dk
Gravatar

#102 filmz-jackjazz 19 år siden

Næste:

I refuse to speak of disgusting things, because they disgust me!

//JackJazz

Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Gravatar

#103 rockysds 19 år siden

Ah, en lille "nuttet" klassisker... Psycho, of course
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#104 filmz-jackjazz 19 år siden

Jeps. Vidste godt, at den (endnu engang) var nem, men den er nu sjov!

//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Gravatar

#105 rockysds 19 år siden

Nej, helt svær var den ikke. New one:

We don't really move, we'd like to but...my mom is sort of attached to the house. Attached isn't really the right word, she's pretty much wedged in.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#106 filmz-Chemic 19 år siden

Eight Legged Freaks ?

Et halv useriøst bud, men det var det mine tanker gik på da jeg læste sætningen :o)
"When people ask me if I went to film school I tell them, 'no, I went to films.'" -QT
Gravatar

#107 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Hmmm længe siden jeg har gættet med her, men jeg mener mere det er What's Eating Gilbert Grape det stammer fra ???
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#108 rockysds 19 år siden

#107 Det er det da også...
Gravatar

#109 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Weeee ... Så må jeg jo hellere se at finde et nyt ...hva' med dette:

We must kill them - We must incinerate them - Pig after pig. Cow after cow - Village after village - Army after army !
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#110 filmz-jackjazz 19 år siden

Brando i "Apocalypse Now"...

//JackJazz

Skriv ny kommentar: