Gravatar

#151 filmz-michaell 19 år siden

Killing Zoe?
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#152 rockysds 19 år siden

#151 yep...
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#153 filmz-michaell 19 år siden

I can smile. And murder while I smile.
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#154 filmz-jackjazz 19 år siden

#147-149:
Jeg beklager, at tråden lige havde undgået min opmærksomhed...

#153:
Jeg ved ikke, hvem der har stjålet det, men det er i hvert fald brugt i Shakespeares "Henrik den 6.", men den kan jeg ikke mindes at have set på film.

//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Gravatar

#155 jessup 19 år siden

Batman?
This is just until June
Gravatar

#156 filmz-michaell 19 år siden

#154 Det er ikke fra "Henrik den 6" men rigtigt nok fra et filmatiseret Shakespeare stykke med Ian McKellen i hovedrollen.

#155 Nej
Gravatar

#157 jessup 19 år siden

Richard III?
This is just until June
Gravatar

#158 filmz-michaell 19 år siden

You are correct sir...
Gravatar

#159 jessup 19 år siden

X: I know him. He's too nervous to kill himself. Wears his seat belt in a drive-in movie.
This is just until June
Gravatar

#160 filmz-jackjazz 19 år siden

#156-1:
Det er så i orden, da de 3 dele af "Henrik den 6." hænger sammen med "Richard den 3." - Jeg troede lige et kort øjeblik, at en manuskriptforfatter havde stjålet fra en af de store forfattere (det er jo set før)... :-)

//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.

Skriv ny kommentar: