Gravatar

#1 filmz-Mr.Ursin 19 år siden

Hej

Jeg er lige ved at købe denne Samsung 32 LCD-TV LE-32R72B fladskærm. Jeg ville bare lige hører om i synes det vil være et godt køb. Det er bare mange penge at bruge hvis det viser sig ikke at være en helt perfekt en. Markedsprisen var 15.000. Men ekspedienten i Hifi-klubben sagde at prisen var blevet presset ned imellem de forskellige forhandlere og samsung. Jeg har brug for noget hjælp...

Prøv at se

Mr.Ursin
Gravatar

#2 filmz-bullettooth 19 år siden

ser umidelbart fornuftigt ud, og Samsung laver gode lcdér da de jo selv producere skærmene....Men ved fladskærm vil jeg personligt gå ud og se den præcise model i en forretning inden jeg køber over nettet for at se billedekvaliteten. Der er så stor forskel fra model til model når man står og kigger og mange gange er det ikke kun tek.spec der gør udfaldet. Jeg købte mit i elgigantet...en demomodel, da jeg så med det samme kunne tjekke for pixelfejl..det fjernsyn jeg kiggede på, var det jeg fik med hjem.
--------- for rent ---------
Gravatar

#3 filmz-Mr.Ursin 19 år siden

#2Jeg har været nede i Hifi klubben og set dette fjernsyn i dag. Og det stråler.
Gravatar

#4 filmz-bullettooth 19 år siden

jamen så er der vel kun at sige tillykke med det nye fjernsyn og god fornøjelse....hehe. Kender det godt når man først har set noget, så skal det bare være DET.
Gravatar

#5 filmz-Mr.Ursin 19 år siden

Ja. Det er rigtigt. Jeg er også meget tæt på at trykke på bestil knappen. Men det går jo så hurtigt med teknologien lige nu. Vil ikke have at det er forellet om et halv år.
Gravatar

#6 elwood 19 år siden

Jeg har været fristet en del gange, især fordi jeg har en xbox360 hehe, men jeg venter og ser hvad der kommer senere hen.

Indtil videre klare jeg med min fars 32" Sony triton tv, som han ikke bruger, da han er ved at bygge hus, og heller ikke har planer om at sku ha igen, så det passer jo sønnen perfekt 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7 CKY 19 år siden

Har også selv kigget lidt på det her tv. Ligger da vidst også på omkring 9000 i hifi klubben. Men hvis du siger det ligefrem stråler så kunne det da være man skulle give det en chance.. :O)
Gravatar

#8 myggen 19 år siden

Jeg ville foretrække et Toshiba WL66Z eller Panasonic LX-60. Første fåes til ca. 7200, sidste til ca. 8800, begge 32".

Umiddelbare fordele er flere indgange og LANGT højere kontrast end Samsung'en. Dertil kommer et bedre billede (de er i hvert fald begge langt bedre anmeldt).

Men Samsung vinder dog klart på design :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#9 filmz-bullettooth 19 år siden

jeg vil sige ...vælg med hjertet...eller øjet. Kan du lide hvad du ser både billedmæsig og designmæsigt...ja så køb det. Men vigtigst af alt. Du skal vide at I morgen vil der være et bedre tilbud, i morgen vil en kamerat sige "hvorfor købte du ikke det eller det istedet, i morgen vil der være en artikel om at noget helt nyt er på vej. Men som jeg ser det.... skid på det!!! Får hvis det skal være grunden til at holde sig tilbage, får du ALDRIG købt et nyt fjernsyn. Teknologien hamrer derudaf, og om 2år vil du stå i nøjagtigt samme situation. Men overvej evt om ikke du skal gå op tommer når du alligevel har besluttet dig... man kan aldrig få tommer nok. Jeg havde et 26" alm tossekasse, gik efter en 32" og beslutede mig til sidst for et 37" Det er jeg glad for idag, for det er ikke så voldsomt når det først kommer op og hænge. Hold dig væk fra de billige discount tv, selvom de frister... men samsung eller Philips går du ikke helt galt i byen med...held og lykke :-)
Gravatar

#10 Captain Vallo 19 år siden

Uha ...
Er osse i fladfjernsynstanker i disse dage.

Havde vi ikke engang en buff herinde, der havde skrevet de essentielle specs ned i form af en tjekliste, som man burde have i lommen, ved erhvervelse af ny flad fjerner?

Link, bitte?
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?

Skriv ny kommentar: