Gravatar

#21 Kruse 14 år siden

#18: Jeg er skam også helt med på "Dr. Horrible's Sing-Along Blog", men den er jo bare så fandens kort. Så skal han hurtigt til at lede efter en ny serie igen.

#19: Arrrhg, selvfølgelig! "The Thick of It"! Jeg vidste at jeg havde glemt et eller andet. Den får også en stor anbefaling herfra :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#22 filmz-Utyske 14 år siden

McPeter (7) skrev:
Big Bang Theory

This! :D
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#23 filmz-jonasgr 14 år siden

Jeg synes også at serien er ganske sjov, men jeg bliver simpelthen bare så irriteret over den højtrøstende "dåselatter" (eller laugh track som egentlig hellere vil kalde det). Kunne man skære det væk ville den faktisk være ganske god.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#24 wimmie 14 år siden

Er lige begyndt på "Weeds" og den kan varmt anbefales :D
Derudover vil jeg også lige slå et slag eller to for:

Arrested Development
It's always sunny in Philadelphia
The Office (både UK og US)
Scrubs
Futurama
Family Guy
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#25 OxxY 14 år siden

+1 Til Big Bang Theory (og Weeds som en outsider)
Little Britain er hylende sjov, men det er mere Monthy Python agtigt og ikke en egentlig serie, og så skal du jo iøvrigt samle en Monthy Python Flying Circus boksset op et sted :)
Gravatar

#26 Lord Beef Jerky 14 år siden

Her er de serier, jeg vil støtte:

Monty Pythons Flying Circus
Seinfeld
Curb Your Enthusiasm
The Office (den originale)
Weeds
How I Met Your Mother
Black Adder
The Simpsons
South Park
Futurama

og The Daily Show samt Saturday Night Live af live-programmerne.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#27 tiany 14 år siden

jonasgr (4) skrev:
Derudover så synes jeg faktisk også at "Modern Family" og "Community" er ganske sjove serier.

Jeg bakker op om "Community" - det er længe siden at Chevy Chase har været med i noget så sjovt.
Valar morghulis
Gravatar

#28 ddandersen 14 år siden

Blandt nogle af dem som ikke har været nævnt, kan jeg anbefale Two and a Half Men og According to Jim.

Skriv ny kommentar: