Hej jeg leder efter en ny serie som jeg kan se, og da jeg de sidste par gange kun har set dramaserier ville jeg høre om I havde nogle råd til en komedieserie som er helt fantastisk og som er et "must see" inde for comedy genren?
"30 Rock" og "Arrested Development" som bliver nævnt i #2 er begge to rigtig gode serier, omend meget forskellige serier. Faktisk de to bedste komedieserier i meget lang tid. Jeg vil dog lige sige at især "30 Rock" skal man give noget tid inden den for alvor rykker.
Derudover så synes jeg faktisk også at "Modern Family" og "Community" er ganske sjove serier.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
- The Office (jeg har kun set den amerikanske udgave, men den engelske har da allerede fået et par anbefalinger) - Black Books (som allerede er nævnt af Vanilla Ice) - Look Around You - Malcolm in the Middle - Halløj på badehotellet (er har du måske set, en gammel kending jo)
#1 christian034 14 år siden
#2 JannikAnd 14 år siden
- "Arrested Development"
- "The Office" (den originale)
- "Mighty Boosh"
... er de serier, der har gjort tricket for mig.
#3 vanilla_ice 14 år siden
-"Black Books"
Det er mine all time favoritter indenfor komedieserier.
#4 filmz-jonasgr 14 år siden
Derudover så synes jeg faktisk også at "Modern Family" og "Community" er ganske sjove serier.
'Cause I'm evil"
#5 Nicki52 14 år siden
#6 Bobby Singer 14 år siden
-"The King of Queens"
#7 McPeter 14 år siden
The Office (UK)
(Extras)
og så har jeg hørt at How I Met Your Mother også skulle være fantastisk.
#8 MoH 14 år siden
#9 sluppermand 14 år siden
Af amerikanske serier kan jeg anbefale Curb Your Enthusiasm, 30 Rock, Entourage, Arrested Development og den alt for oversete "Bored to Death".
#10 Muldgraver 14 år siden
- Black Books (som allerede er nævnt af Vanilla Ice)
- Look Around You
- Malcolm in the Middle
- Halløj på badehotellet (er har du måske set, en gammel kending jo)