Hej jeg leder efter en film hvor Rambo vender hjem og han er ved at blive sindssyg efter alt der der er sket nede i Vietnam, han er i filmen opimod en masse amerikanere ude i en skov.
Jeg kan ikke huske hvad filmen hedder og ved det hverken er 1'ern, 2'ern eller 3'ern.
Hvis i evt. kender et sted hvor man kan købe filmen må i også meget gerne linke til det.
På forhånd tak. /Derfor
Bliv en buzzador og få gratis produkter: http://www.buzzador.com?refstr=Derfor&lang=dk
Er temmelig sikker på, at det er 1eren vi snakker om, ovenstående er i hvert fald handlingen fra bogen, som filmen (altså den første First Blood) er lavet efter, så vidt jeg ved. Jeg kan i øvrigt varmt anbefale bogen, "Blodigt Opgør", som den hedder på dansk, den er væsentligt bedre end filmen :)
#2 Tror jeg ikke det er, han kommer hjem fra Vietnam, kan kun huske få ting fra filmen, fx. som at en politimand spuler ham med vand, og at de jager efter ham i en skov, man ser under jagten nogle klipper med et vandfald...
Og jo så kan jeg huske at jeg syntes den var pishamrende god :)
Bliv en buzzador og få gratis produkter: http://www.buzzador.com?refstr=Derfor&lang=dk
Teasle: Are you telling me that 200 of our men against your boy is a no-win situation for us? Trautman: You send that many, don't forget one thing. Teasle: What? Trautman: A good supply of body bags.
En dejlig film - Crenna og Dennehy er smokin.
Teasle: It doesn't make one goddamn bit of difference, Dave, and you know it! If one of my deputies... gets out of line with a prisoner then the prisoner comes to me with it. And if I find out it's like he says I kick the deputy's ass! ME! The LAW! People start fucking around with the law then all hell breaks loose! Whatever possessed God in heaven to make a man like Rambo? Trautman: God didn't make Rambo, I made him!
Jeg ved ikke med filmen, er så lang tid siden jeg har set den, men i bogen
udvikler det hele sig til et regulært blodbad, Rambo får virkelig nakket en masse, men man undgår ikke at få en vis synpati for ham. Teasle og Rambo dør begge til sidst - Trautman skyder Rambo.
#1 Derfor 18 år siden
Jeg kan ikke huske hvad filmen hedder og ved det hverken er 1'ern, 2'ern eller 3'ern.
Hvis i evt. kender et sted hvor man kan købe filmen må i også meget gerne linke til det.
På forhånd tak. /Derfor
#2 filmz-Orion 18 år siden
Jeg kan i øvrigt varmt anbefale bogen, "Blodigt Opgør", som den hedder på dansk, den er væsentligt bedre end filmen :)
#3 Derfor 18 år siden
Og jo så kan jeg huske at jeg syntes den var pishamrende god :)
#4 HonoDelLoce 18 år siden
Det er skam 1'eren, det sker i :)
#5 PredatorX 18 år siden
#6 Benway 18 år siden
#7 jessup 18 år siden
Trautman: You send that many, don't forget one thing.
Teasle: What?
Trautman: A good supply of body bags.
En dejlig film - Crenna og Dennehy er smokin.
Teasle: It doesn't make one goddamn bit of difference, Dave, and you know it! If one of my deputies... gets out of line with a prisoner then the prisoner comes to me with it. And if I find out it's like he says I kick the deputy's ass! ME! The LAW! People start fucking around with the law then all hell breaks loose! Whatever possessed God in heaven to make a man like Rambo?
Trautman: God didn't make Rambo, I made him!
#8 filmz-Orion 18 år siden
#9 PredatorX 18 år siden
Sådan nogenlunde samme vej gik det i originalen versionen. Men de skød slutningen om da test publikum nægtede at se Rambo
#10 HonoDelLoce 18 år siden