Jeg ved, at dette har været oppe før, men nu tager vi den lige igen.
Jeg har nu fundet ud af, at ingen af de plakater jeg vil have op passer til standardmålene på almindelige rammer. Er der nogen der kender et godt (og billigt) sted at få speciallavede rammer?
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Den lokale glarmester (heller ikke specielt billigt). Men lækker ramme til min mega Gladiator-plakat, som iøvrigt er til salg *nudge nudge wink wink* :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
#1 - Nørrebros indramning. Du arbejder sammen med Thure i øjeblikket, ikke? Det er dér, han har fået alle sine plakater indrammet, så han er nok mest inde i priserne.
En af vores fælles bekendte har også fået lavet tre fede rammer til italienske "locandino"-plakater (en lille, aflang størrelse) samme sted. De har hængsler på bagsiden, så han kan skifte plakaterne ud løbende.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#5 Jeg ved ikke hvorfor jeg bare spurgte Thure med det samme. Det giver jo meget god mening at han ville vide det. Den må jeg lige tage med ham næste gang jeg ser ham.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
#1 frahm-2 14 år siden
Jeg har nu fundet ud af, at ingen af de plakater jeg vil have op passer til standardmålene på almindelige rammer. Er der nogen der kender et godt (og billigt) sted at få speciallavede rammer?
#2 Babo Rises 14 år siden
#3 Åkepool 14 år siden
#4 Steffan Rasmussen 14 år siden
#5 Thomsen 14 år siden
En af vores fælles bekendte har også fået lavet tre fede rammer til italienske "locandino"-plakater (en lille, aflang størrelse) samme sted. De har hængsler på bagsiden, så han kan skifte plakaterne ud løbende.
#6 frahm-2 14 år siden
Jeg ved ikke hvorfor jeg bare spurgte Thure med det samme. Det giver jo meget god mening at han ville vide det. Den må jeg lige tage med ham næste gang jeg ser ham.