Gravatar

#1 filmz-DocDoom 17 år siden

That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#2 icetea 17 år siden

Genialt :D

Nogle af de værste og dårligt producerede gysere jeg har set er ellers indtil videre House of Blood og Are You Scared. De er dog begge sjove på den gode måde fordi de er så røvelendige :).

Rats skal helt klart ses!
Gravatar

#3 wimmie 17 år siden

Er Rats ikke halv-gammel? Har i hvert fald set en "gyser" i Blockbuster med samme titel...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#4 filmz-Le Samouraï 17 år siden

Jo. Den er fra 1984.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#5 gi-jones 17 år siden

#3: Jeg tror der findes en nyere film med samme titel. Jeg har nemlig også kigget på den flere gange, men dog uden at få den set.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#6 HonoDelLoce 17 år siden

Det er sjovt.. Jeg husker en "gyser" jeg engang så (for mange år siden), om rotter.. Det var nu ikke en fremtidsgyser, men "bare" om et hjem, der blev voldsomt hærget af rotter, og hvordan faren kæmpede mod de hersens skadedyr..

Jeg husker bl.a. en scene, hvor faren drømmer, at hans datter eller søn kommer til at æde noget af det lager af rottegift han har købt..

Endnu mere mærkeligt er det, at jeg så'n lige følte mig sikker på, at filmen var med Ray Liotta .. Men et kig på IMdB afslører ikke lige sådan en film, og jeg var heller ikke særlig gammel da jeg så den, så jeg husker nok helt forkert.. :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7 gi-jones 17 år siden

Jeg har faktisk selv engang lavet en film der hed Rats. Den handlede om nogle rotter der drak radioaktivt gylle og begyndte at æde folk. Vi blev aldrig helt færdige med den, men lavede nogle ret fede effektskud med de der rotter. Det var de glade dage :) Måske kan jeg grave et par klip op fra gemmerne.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#8 Yoda 17 år siden

Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#9 HonoDelLoce 17 år siden

Hva' dælen.. Det ser det faktisk ud til, ja :) Den korte description der lyder i hvert fald så'n ca meget rigtig :) Og det skal sagtens passe at det var Peter Weller..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#10 wimmie 17 år siden

#6 Den kan jeg også godt huske - tror den danske titel var "Rotter" eller "Rotten" eller sådan noget...

#5 Tror du har ret ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: