Nu har jeg ikke læst de slette indlæg, af gode grunde, men det er vel næppe ordet "afroamerikaner" i sig selv der har givet grund til problemer. Mon ikke det har handlet om konteksten?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Og sådan kan vi så blive ved med at måle pik, og du kan dyrke den martyrstatus, du så voldsomt søger.
Jeg er ikke interesseret i at vælge side i denne konflikt eller diskutere Dooms adfærd. Som admin havde jeg nok slettet Doom for længst, og han har uden tvivl gjort en indsats for at provokere (hvis ikke nu, så tidligere). Dette kan ikke i sig selv få mig op ad stolen.
Ikke desto mindre finder jeg det dybt kritisabelt, hvis Filmz.dk har skrevet ovenstående sætning til en bruger. Det er da så usagligt og uprofessionelt som noget kan være...
Så mit budskab til admins vil være: Hold jer dog til hvor han bryder retningslinjerne og vær konsekvente omkring jeres begrundelser for at slette indlæg og brugerkonto. Når tingene bliver uforudsigelige og personlige på den måde, som det virker til at være tilfældet her, så skader det forummet som helhed.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Jeg vil nu sige, at man godt kunne opfatte flere af Dooms indlæg som racistiske. Disse er dog ikke blevet slettet. Nu har jeg ikke læst det/de slettede indlæg i denne debat, men hvis ordet "neger" resulterer i censur lige pludselig, bliver politi-og-røver legen lidt for åndssvag for min smag. Jeg synes stadig, at så længe et indlæg holder sig indenfor kontekst og ikke bliver for farverigt (no pun intended), så bør vi dyrke mangfoldigheden samt ytringsfriheden alle steder - også på Filmz. Som Enhedslistemand er jeg sikkert blandt de mindst "racistiske" brugere på Filmz, men Doom har altså ikke trådt mig over tæerne endnu (omend han har taget den lige til grænsen et par gange).
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Nå, jeg er ellers mildt stemt lige nu, for jeg har lige fået at vide, at min roman bliver udgivet næste år. Og ikke på et af de der gør det selv forlag. Jeg popper pagnen!
#91 gi-jones 10 år siden
#92 Riqon 10 år siden
Jeg er ikke interesseret i at vælge side i denne konflikt eller diskutere Dooms adfærd. Som admin havde jeg nok slettet Doom for længst, og han har uden tvivl gjort en indsats for at provokere (hvis ikke nu, så tidligere). Dette kan ikke i sig selv få mig op ad stolen.
Ikke desto mindre finder jeg det dybt kritisabelt, hvis Filmz.dk har skrevet ovenstående sætning til en bruger. Det er da så usagligt og uprofessionelt som noget kan være...
Så mit budskab til admins vil være: Hold jer dog til hvor han bryder retningslinjerne og vær konsekvente omkring jeres begrundelser for at slette indlæg og brugerkonto. Når tingene bliver uforudsigelige og personlige på den måde, som det virker til at være tilfældet her, så skader det forummet som helhed.
#93 Lord Beef Jerky 10 år siden
#94 T. Nielsen 10 år siden
#95 the_paki_don 10 år siden
Og som Matthew McConaughey siger det: "And that... is a scientific fact!"
#96 gi-jones 10 år siden
#97 the_paki_don 10 år siden
#98 the_paki_don 10 år siden
#99 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden
Paki Don er den værste. Vil dog ikke lægge mig ud med ham, da han er Schultz i mere overbevisende udgave end Chr. Waltz.
#100 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden