Gravatar

#101 BN 10 år siden

Doom 2: Hell on Earth (100) skrev:
Nå, jeg er ellers mildt stemt lige nu, for jeg har lige fået at vide, at min roman bliver udgivet næste år. Og ikke på et af de der gør det selv forlag. Jeg popper pagnen!

Tillykke med det, Doom!
"The feel of the experience is the important thing, not the ability to verbalize or analyze it." (Stanley Kubrick)
Gravatar

#102 Space Monster 10 år siden

Nå, jeg er ellers mildt stemt lige nu, for jeg har lige fået at vide, at min roman bliver udgivet næste år. Og ikke på et af de der gør det selv forlag. Jeg popper pagnen!

Tillykke!

Er Doom-profilen tilbage igen?
“There are no heroes... In life, the monsters win.”
― George R.R. Martin
Gravatar

#103 Riqon 10 år siden

Well, congrats is definitely in order.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#104 Kyllingebenet 10 år siden

Baby lad mig pop den for diq :i
Mental striptease..
Gravatar

#105 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Jo tak til alle. Det sjove er, at jeg selv har læst højst 10 bøger i hele mit liv. Hende redaktøren var ved at falde ned af stolen, da jeg sagde det, særligt da jeg tilføjede, at jeg har skrevet den på en måned - ved siden af fuldtidsjob. Det er en rigtig trykt udgivelse med biblioteks-ID og hele pivetjavset. Min inspiration er meget visuel, og jeg henter - foruden fra egen fantasi - primært billeder fra film. Bøger siger mig ikke en skid. Paradoksalt nok. Hun sagde, at det er 1 af 1.000 manus'er fra grønne forfattere der tages ind på de etablerede forlag, så det er Moët-tid, selvom man næppe nogensinde kan leve af det. Hun bad mig gå i gang med 2'eren pronto! :-) Har dog lige et kæmpe redigeringsarbejde foran mig på den første med diverse tilretninger efter forlagets forskrifter.
Doctor Last Warning
Gravatar

#106 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Space Monster (102) skrev:
Tillykke!

Er Doom-profilen tilbage igen?

Åbenbart. Jeg har intet gjort. Man har øjensynligt genetableret min profil og splejet den sammen med den lige oprettede. Underhyler-navnet fra i formiddags er pist borte. Men min fine avatar fra Doom-spillet er ikke fulgt med.
Doctor Last Warning
Gravatar

#107 Patriarch 10 år siden

Doom 2: Hell on Earth (105) skrev:
Jo tak til alle. Det sjove er, at jeg selv har læst højst 10 bøger i hele mit liv. Hende redaktøren var ved at falde ned af stolen, da jeg sagde det, særligt da jeg tilføjede, at jeg har skrevet den på en måned - ved siden af fuldtidsjob. Det er en rigtig trykt udgivelse med biblioteks-ID og hele pivetjavset. Min inspiration er meget visuel, og jeg henter - foruden fra egen fantasi - primært billeder fra film. Bøger siger mig ikke en skid. Paradoksalt nok. Hun sagde, at det er 1 af 1.000 manus'er fra grønne forfattere der tages ind på de etablerede forlag, så det er Moët-tid, selvom man næppe nogensinde kan leve af det. Hun bad mig gå i gang med 2'eren pronto! :-) Har dog lige et kæmpe redigeringsarbejde foran mig på den første med diverse tilretninger efter forlagets forskrifter.

Sejt. Stort tillykke med det. Sig noget mere - genre, handling osv.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#108 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Patriarch (107) skrev:
Sejt. Stort tillykke med det. Sig noget mere - genre, handling osv.

Gerne :-)

Teaser/bagside (udkast)

Da Sebastians mor får mulighed for at komme fem uger til Grønland som forsker, bliver han sendt på ferie hos sin ukendte faster i Jylland.

Der møder han den jævnaldrende Nadia. Hun lærer ham at der udenfor storbyen findes en verden som er både spændende og anderledes.

Snart finder de ud af at ikke alt er som det skal være: Der sker mystiske ting både i byen og på marken. Flokke af ulve trænger op over grænsen, og mærkelige personer vandrer i skoven. Men hvem af disse står bag de uhyggelige angreb der hærger egnen?

Sammen kastes Nadia og Sebastian ud i et nervepirrende eventyr, hvor de må finde den ukendte trussel som spreder skræk og rædsel - før den finder dem.

Et giftigt og gådefuldt gys krydret med en smule kærlighed – og naturligvis en spandfuld gode grin.

Aldersgruppe: 8-15 år (for de yngste som højtlæsning). 

Resten er temli' hemli' :-)
Doctor Last Warning
Gravatar

#109 Kyllingebenet 10 år siden

Er Sebastian neger? :) for ellers gider jeg ikke læse den.
Mental striptease..
Gravatar

#110 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Jeg må skuffe, men der udkommer en særlig extended japansk club-version, hvor han onaneger. (jaja sådan det staves det ikke, nogle ordspil fungerer ikke så godt på skrift)
Doctor Last Warning

Skriv ny kommentar: