Gravatar

#122 Doom 2: Hell on Earth 9 år siden

Patriarch (114) skrev:
Doom 2: Hell on Earth (108) skrev:
Gerne :-)

Teaser/bagside (udkast)

Da Sebastians mor får mulighed for at komme fem uger til Grønland som forsker, bliver han sendt på ferie hos sin ukendte faster i Jylland.

Der møder han den jævnaldrende Nadia. Hun lærer ham at der udenfor storbyen findes en verden som er både spændende og anderledes.

Snart finder de ud af at ikke alt er som det skal være: Der sker mystiske ting både i byen og på marken. Flokke af ulve trænger op over grænsen, og mærkelige personer vandrer i skoven. Men hvem af disse står bag de uhyggelige angreb der hærger egnen?

Sammen kastes Nadia og Sebastian ud i et nervepirrende eventyr, hvor de må finde den ukendte trussel som spreder skræk og rædsel - før den finder dem.

Et giftigt og gådefuldt gys krydret med en smule kærlighed – og naturligvis en spandfuld gode grin.

Aldersgruppe: 8-15 år (for de yngste som højtlæsning). 


Resten er temli' hemli' :-)


Nice, det lyder lige som om min søn er målgruppen, og han har netop efterlyst flere historier. Jeg holder øje. :)


Doom 2: Hell on Earth (115) skrev:
Thanks. Men vi snakker medio '15. Der er en masse processer, som du nok kan forestille dig.


Har netop her i aftes skrevet de første 7 sider af fortsættelsen. Arbejdstitel: Sebastian & den hvide pige

Muhahaha! Det bliver så godt. Og ondt.
Doctor Last Warning
Gravatar

#123 Doom 2: Hell on Earth 9 år siden

Den handler selvsagt om et spøgelse, der ikke vil forsvinde, og som hjemsøger vor helt. Lidt lige som Morten VJ admin. og Doc Doom. Han har forsøgt at slette Dooms profil, men kan ikke. Dog lidt omvendt, for jeg er både helten og spøgelset. Muhahaha! Jeg har dog fundet hemmeligheden bag, hvorfor min profil ikke forsvinder, tror jeg. Men den afslører jeg ikke. He he.
Doctor Last Warning
Gravatar

#124 Lord Beef Jerky 9 år siden

Jeg synes også spøgelset skal være helten i din bog, Doom!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#125 Space Monster 9 år siden

Er spøgelset Bruce Willis? -Og er han klar over at han er død?
“There are no heroes... In life, the monsters win.”
― George R.R. Martin
Gravatar

#126 Doom 2: Hell on Earth 9 år siden

Space Monster (125) skrev:
Er spøgelset Bruce Willis? -Og er han klar over at han er død?


Zenta Jønssons osse! Du afslørede det!!!
Doctor Last Warning

Skriv ny kommentar: