Gravatar

#111 MadMartigan 10 år siden

Doom 2: Hell on Earth (110) skrev:
Jeg må skuffe, men der udkommer en særlig extended japansk club-version, hvor han onaneger. (jaja sådan det staves det ikke, nogle ordspil fungerer ikke så godt på skrift)


Ha Ha Ha Ha... Tillykke med det Doom!
I'm your huckleberry...
Gravatar

#112 Kyllingebenet 10 år siden

Doom 2: Hell on Earth (110) skrev:
Jeg må skuffe, men der udkommer en særlig extended japansk club-version, hvor han onaneger. (jaja sådan det staves det ikke, nogle ordspil fungerer ikke så godt på skrift)


Kommer den som lydbog? For jeg er altid med på en "lytter" :i
Mental striptease..
Gravatar

#113 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Den kommer på tegnsprog, du ved der hvor de smasker på tv, når de laver tegnene. Hvorfor helvede sender de overhovedet lyden? Målgruppen kan jo ikke høre!
Doctor Last Warning
Gravatar

#114 Patriarch 10 år siden

Doom 2: Hell on Earth (108) skrev:
Gerne :-)

Teaser/bagside (udkast)

Da Sebastians mor får mulighed for at komme fem uger til Grønland som forsker, bliver han sendt på ferie hos sin ukendte faster i Jylland.

Der møder han den jævnaldrende Nadia. Hun lærer ham at der udenfor storbyen findes en verden som er både spændende og anderledes.

Snart finder de ud af at ikke alt er som det skal være: Der sker mystiske ting både i byen og på marken. Flokke af ulve trænger op over grænsen, og mærkelige personer vandrer i skoven. Men hvem af disse står bag de uhyggelige angreb der hærger egnen?

Sammen kastes Nadia og Sebastian ud i et nervepirrende eventyr, hvor de må finde den ukendte trussel som spreder skræk og rædsel - før den finder dem.

Et giftigt og gådefuldt gys krydret med en smule kærlighed – og naturligvis en spandfuld gode grin.

Aldersgruppe: 8-15 år (for de yngste som højtlæsning). 


Resten er temli' hemli' :-)


Nice, det lyder lige som om min søn er målgruppen, og han har netop efterlyst flere historier. Jeg holder øje. :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#115 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Thanks. Men vi snakker medio '15. Der er en masse processer, som du nok kan forestille dig.
Doctor Last Warning
Gravatar

#116 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Du vælger igen at bryde reglerne på Filmz: http://filmz.dk/om-os/information

"Hænge en eller flere brugere ud offentligt i forumet eller chikanere brugere på sidens interne beskedsystem. Dette omfatter stærkt nedsættende kommentarer, trusler og offentliggørelse af privatoplysninger og privat korrespondance uden den pågældende brugers accept."

Vi kommer ikke til at give særbehandling. Hvis du har et forslag til, hvordan vi kommer videre, så læser og diskuterer vi gerne videre her via PM.

Vh. Filmz-teamet.

Original besked:
----
http://filmz.dk/forum/tagwall/red-filmz-dk-85235#8...


Morten V.J., Kom nu videre og lad være at være sådan en grædemund. Det er jo ynkeligt. BUHUHU!
Doctor Doom. Læger uden grænser!
Gravatar

#117 Space Monster 10 år siden

Er DocDoom blevet slettet igen?
“There are no heroes... In life, the monsters win.”
― George R.R. Martin
Gravatar

#118 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Space Monster (117) skrev:
Er DocDoom blevet slettet igen?


Ha, nej mærkeligt nok ikke (endnu): Jeg var bare logget ind på min anden computer men min nødprofil fra forleden.
Doctor Last Warning
Gravatar

#119 Space Monster 10 år siden

Så hvem skal jeg friende?
“There are no heroes... In life, the monsters win.”
― George R.R. Martin
Gravatar

#120 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Alle mine 10 profiler, jeg har i kø til når Morten bliver ked. Nej, spøg til side, jeg har kun de to, hvoraf den ene er ny, og det er kun fordi jeg glemte at logge ud af den nye på min anden computer, at jeg skrev fra den tidligere i dag.
Doctor Last Warning

Skriv ny kommentar: