For at komme forstyrrelser under biograf forevisninger til livs, har man nu indført systemet RGRS i flere biografer i USA.
RGRS er et system, hvor en udvalgt person under en forestilling bærer en personsøger, kaldet "The Guest Response device", med fire knapper, som hver især adviserer en biograf manager om et specifikt problem. Billed, lyd, piratkopiering eller anden forstyrrelse.
De heldige udkårne, har en VIP status, som sikrer dem diverse bonus'er for veludført arbejde.
RGRS systemet startede op i 13 biografer, men efter positiv feedback er systemet ved at vinde hurtigt indpas flere steder i USA, indtil videre i 114 biografer.
Ej hvor lyder det dog dejligt. Ja ja overvågning, big brother, etc, men helt ærligt - de gange man sidder i en biograf hvor lyden eller billedet er helt fucked og der let går 10-15 min før der er nogen der opdager det / gør noget ved det er sgu trælse. For slet ikke at nævne hvor fedt det må være at have en knap til alle de irriterende teenagere der hopper rundt i biografen og kaster med popcorn og mobiltelefoner. ;-)
Hehe minder mig om da jeg var inde og se pirates 3, der var et hårstrå i kanten af filmen. en mand har så vidst ringet til biograffen indefra biffen af og sagt problemet.
Da filmen så stoppes for at de vil ordne det rejser han sig og og siger "de er ved at fikse filmen, der er noget på linsen, (hvorefter han peger op på stedet hvor det var) De er ved at fikse det.
Jeg kunne ikke lade være med at grinne, jeg følte mig hensat til en af de der B-film, hvor Helten skal forklare for passagerene ombord på flyet at de er ved at styrte ned og at de er i fare 8-)
Han sad så bagefter og pegede op mod lærred til dem han sad ved siden af, og jeg gætter på han endnu engang lige forklarede at de var ved og fikse hårstrået.
Igen det er ikke flinkt, men jeg ku ikke lade være med at grinne lidt for mig.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1 filmz-Bruce 18 år siden
RGRS er et system, hvor en udvalgt person under en forestilling bærer en personsøger, kaldet "The Guest Response device", med fire knapper, som hver især adviserer en biograf manager om et specifikt problem. Billed, lyd, piratkopiering eller anden forstyrrelse.
De heldige udkårne, har en VIP status, som sikrer dem diverse bonus'er for veludført arbejde.
RGRS systemet startede op i 13 biografer, men efter positiv feedback er systemet ved at vinde hurtigt indpas flere steder i USA, indtil videre i 114 biografer.
Artikel
#2 McPeter 18 år siden
Mine bønner er blevet hørt! :-)
#3 elwood 18 år siden
Da filmen så stoppes for at de vil ordne det rejser han sig og og siger "de er ved at fikse filmen, der er noget på linsen, (hvorefter han peger op på stedet hvor det var) De er ved at fikse det.
Jeg kunne ikke lade være med at grinne, jeg følte mig hensat til en af de der B-film, hvor Helten skal forklare for passagerene ombord på flyet at de er ved at styrte ned og at de er i fare 8-)
Han sad så bagefter og pegede op mod lærred til dem han sad ved siden af, og jeg gætter på han endnu engang lige forklarede at de var ved og fikse hårstrået.
Igen det er ikke flinkt, men jeg ku ikke lade være med at grinne lidt for mig.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"