Gravatar

#11 Nicki52 15 år siden

wimmie (9) skrev:
Jeg synes at MASH serien er bedre end filmen og at kalde den dødssyg er nærmest en synd!

Jeg har set et par afsnit og det var møg hammerende kedelig.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#12 Yoda 15 år siden

wimmie (9) skrev:
Jeg synes at MASH serien er bedre end filmen og at kalde den dødssyg er nærmest en synd!

I min bog endog en DØDSSYND :-)
Men hey, ikke alle kan have god smag i serier ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#13 Thomsen 15 år siden

Bah, MASH (serien) er for mig sådan nogenlunde lige så sjov som The Cosby Show. Dvs. overhovedet ikke.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#14 Nicki52 15 år siden

yoda (12) skrev:
I min bog endog en DØDSSYND :-)
Men hey, ikke alle kan have god smag i serier ;-)

Mine serier fra USA

Lost
Prison Break
True Blood
Heroes
Venner
Desperate Housewives

Thomsen (13) skrev:
Bah, MASH (serien) er for mig sådan nogenlunde lige så sjov som The Cosby Show. Dvs. overhovedet ikke.

Netop, det er der ingen der forstaar.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#15 Yoda 15 år siden

Jo, vi har skam forstået, at du ikke bryder dig om serien.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#16 chronaden 15 år siden

Reptilicus

Man that would be so sweet!
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#17 Yoda 15 år siden

Alle film af Lasse Spang Olsen.
Gravatar

#18 Skeloboy 15 år siden

#13 - synes nu heller ikke serien er haha-sjov. Men jo længere hen man kommer, så får den også mere præg af seriøs drama.

Jeg synes serien er genial, kun overgået af Seinfeld. Men jeg ser den heller ikke som en decideret komedieserie
Gravatar

#19 frankdrebin 15 år siden

Lille Virgil og Orla Frøsnapper

af Guy Ritchie
Gravatar

#20 Thomsen 15 år siden

Jeg har en svaghed for Jørgen Ryg-komedien "Fængslende feriedage", og jeg har altid ment, at manuskriptet er så velskrevet, at det sagtens kunne fungere i en amerikansk komedie.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.

Skriv ny kommentar: