Gravatar

#1 Nicki52 15 år siden

Er der en dårlig dansk film som I tror vil blive bedre hvis der kommer et remake af den?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#2 filmz-Bruce 15 år siden

Ja. Der brænder en ild, fra 1962 med Ib Mossin.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3 wimmie 15 år siden

Soldaterkammerater - naturligvis remaket af Quentin Tarantino :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#4 Nicki52 15 år siden

wimmie (3) skrev:
Soldaterkammerater - naturligvis remaket af Quentin Tarantino :D

Det er jo M*A*S*H, bare bedre med Tarantino ved roret.
Gravatar

#5 wimmie 15 år siden

MASH bliver ikke bedre end MASH
Gravatar

#6 Nicki52 15 år siden

wimmie (5) skrev:
MASH bliver ikke bedre end MASH

M*A*S*H er jo dødsygt (min mening), så jeg vil gerne se QT lave en soldaterkomedie-filmserie.
Gravatar

#7 Spanner 15 år siden

Nicki52 (6) skrev:
M*A*S*H er jo dødsygt (min mening), så jeg vil gerne se QT lave en soldaterkomedie-filmserie.

Du burde gøre dig selv den tjeneste at se filmen M*A*S*H, som serien er baseret på
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#8 Nicki52 15 år siden

Spanner (7) skrev:
Du burde gøre dig selv den tjeneste at se filmen M*A*S*H, som serien er baseret på

Er der også en film. Jeg håber ikke den er ligesom serien. Hvis jeg finder den, køber jeg den. Den er nok billig.

Jeg kan se den har vundet en oskar og der står under Category/Recipient(s): Best Writing, Screenplay Based on Material from Another Medium Ring Lardner Jr.

Hvad er han for et medium?
Gravatar

#9 wimmie 15 år siden

Jeg synes at MASH serien er bedre end filmen og at kalde den dødssyg er nærmest en synd!
Gravatar

#10 elwood 15 år siden

M.A.S.H

Er for mig og se stadig en af tv seriers største bedrifter, serien kan gå fra laugh out loud comic, til den mest sørlige rørende historie om livet under krigen, og de oplevelser man vil få, af både gode og onde.

Comic

Afsnittet hvor Hawkeye og Captain B.J. Hunnicut stjæler/sælger generalens fine nye bord, for at få råd til og købe medicin, slutscenen hvor man ser hans skrivebord hænge fra en helicopter mens det flyver bord er emminent

Sørglighed

De talrige gange Hawkeye knytter sig til en patient, og mister denne, han går for og være lejrens "klovn" så at sige, og man griner med ham, og hans små kommentar, men bamm lige pludselig blir tingene alvor, og nu kan der ikke bare lægges op til Hot Lips, og på at cikanere hende lidt og få et grin ud af det.

Der er især en episode, hvor det vidst er en ung knægt der har løjet sig ind i hæren, som ender med og dø, den fandt jeg ret stærk.

Så er der self. slutafsnittet, men det er nævnt så mange gange, men ja scenen i bussen med moren og
sin Høne, som det jo viser sig ikke og være

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: