#11 - Lad forhandleren tage besværet med at sende den ind, holde kontakten til reperationscenteret og kontakte kunden, når apparatet er kommet retur.
Jeg indrømmer klart, at der kan være fordele ved at gå udenom forhandleren, Apple forlanger det jo nærmest (*), men i mit tilfælde var det blot tidsspilde.
(*)= ... hvilket var en af grundene til, at Hifi-Klubben droppede iPod igen, fordi det reelt er en omgåelse af loven.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Min kæreste har lige været ude for det samme, men hans er købt i Merlin - den var inde i 4 dage og så fik han en ny xbox360. Det er så anden gang på et år han har fået en helt ny. På bonen til den nye stod der at den gamle var blevet sendt til ophug :D
Det kan da på ingen måde være en fordel at omgå forhandleren - for det første så vænner de sig til at kaste ansvaret fra sig, de giver dig ikke den kundeservice som du jo har betalt for, og man er ikke mindst med til at forværre en situation omkring netop den service, eller nærmere mangel på samme...
Dertil skal man da også lige huske, at får du ingen papirer på reklamtioner, skader og reperationer fra Fona - så er man stille betydeligt dårligere hvis den går i stykker igen. Det er i hvert fald nemmere for dem at afvise det, og sige - "det er vi ikke blevet informeret om" eller "den skade er ikke blevet anmeldt hos os" - hva' så?...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#11 DarkLight 18 år siden
hvad skulle man da have gjort?
#12 filmz-Le Samouraï 18 år siden
Jeg indrømmer klart, at der kan være fordele ved at gå udenom forhandleren, Apple forlanger det jo nærmest (*), men i mit tilfælde var det blot tidsspilde.
(*)= ... hvilket var en af grundene til, at Hifi-Klubben droppede iPod igen, fordi det reelt er en omgåelse af loven.
#13 tiany 18 år siden
På bonen til den nye stod der at den gamle var blevet sendt til ophug :D
#14 filmz-vassago 18 år siden
Dertil skal man da også lige huske, at får du ingen papirer på reklamtioner, skader og reperationer fra Fona - så er man stille betydeligt dårligere hvis den går i stykker igen. Det er i hvert fald nemmere for dem at afvise det, og sige - "det er vi ikke blevet informeret om" eller "den skade er ikke blevet anmeldt hos os" - hva' så?...