Et lille alternativ (synes dog det rigtige er bedst):
Mr. White - Al Pacino Mr. Orange - Bruce Willis Mr. Blonde - Robert De Niro Mr. Pink - Tom Cruise Mr. Brown - James Woods Mr. Blue - James Caan Nice Guy Eddie - Joe Pesci Joe Cabot - Marlon Brando
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Sorry, allesammen. Synes bare den kunne være sjov med et nyt look (bare for sjov). :-)
Personligt synes jeg heller ikke selv den skulle laves om. Jeg mener, der findes sgu kun en sand Mr. Blonde - Michael Madsen. Undskyld for at trampe jer over tæerne. Filmen er trods alt stadig som jeg sidst så den. :)
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Mr. White - Robert Loggia Mr. Orange - Hugh Grant Mr. Blonde - Owen Wilson Mr. Brown - Robert Rodriguez Mr. Blue - Peter Boyle Mr. Pink - Vince Vaughn Nice Guy Eddie - Danny De Vito Joe Cabot - Christopher Walken
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Tja syns ikk helt Hugh Grant sku ha været der men ellers ser den fed ud, fætter guf! Ku ihvertfal virkelig se Vince Vaughn som Mr. Pink! :D Og scarface's ser sku også fed ud egentlig!!
#1 filmz-Scarface 19 år siden
Mr. White - Al Pacino
Mr. Orange - Bruce Willis
Mr. Blonde - Robert De Niro
Mr. Pink - Tom Cruise
Mr. Brown - James Woods
Mr. Blue - James Caan
Nice Guy Eddie - Joe Pesci
Joe Cabot - Marlon Brando
#2 frankdrebin 19 år siden
#3 Patriarch 19 år siden
#4 HonoDelLoce 19 år siden
Det her er s'gu under niveau, selv for dig, Scarface..
Skal vi så ikke også lige finde den nye Godfather?
Og hvad med en ny Rocky? En ny Rambo? En ny Terminator?
Tsk tsk..
#5 Martindan 19 år siden
Rocky - Mickey Rourke
Rambo - Mickey Rourke
en ny Godfather.... - Clint Eastwood?
hehe
#6 Yoda 19 år siden
Efter "Collateral" har jeg ingen problemer med at se ham som en rigtig badass. ;-)
#7 filmz-Scarface 19 år siden
Personligt synes jeg heller ikke selv den skulle laves om. Jeg mener, der findes sgu kun en sand Mr. Blonde - Michael Madsen. Undskyld for at trampe jer over tæerne. Filmen er trods alt stadig som jeg sidst så den. :)
#8 NightHawk 19 år siden
Mr. Orange - Hugh Grant
Mr. Blonde - Owen Wilson
Mr. Brown - Robert Rodriguez
Mr. Blue - Peter Boyle
Mr. Pink - Vince Vaughn
Nice Guy Eddie - Danny De Vito
Joe Cabot - Christopher Walken
#9 filmz-Bartman 19 år siden
Og scarface's ser sku også fed ud egentlig!!
#10 Martindan 19 år siden