Gravatar

#1 icetea 18 år siden

Hvordan kan det egentlig være, at der ikke er kommet en biograf-anmeldelse af RE3 endnu? :O Er den på vej eller har i slet ikke tænkt jer at anmelde den?

:) Synes ellers det er en af de bedste film i år

Nå, men vil egentlig også gerne høre andre folk meninger om filmen? Hvad synes i ? Jeg synes selv det er den bedste i serien hidtil.
Gravatar

#2 Bohemian 18 år siden

Jeg kunne rigtig godt lide den, er lidt af en sucker for den første, så efter den svage 2'er, var jeg sgu tilfreds med 3'eren.

Dog måtte kampen til sidst godt have været lidt længere
Free in serenity.
Gravatar

#3 chandler75 18 år siden

Der kommer desværre ingen anmeldelse.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#4 elwood 18 år siden

Jeg brød mig ikke meget om 3'eren 1'eren var ok underholdende, 3'eren var bare ikke så underholdende synes jeg.

Skrev lidt om det i what we saw tråden i sin tid.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 filmz-Le Samouraï 18 år siden

Jeg brød mig ikke om sidste akt, men resten af filmen var fremragende på den helt rigtige "trashede" måde. Den var langt bedre end to'eren.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#6 tiany 18 år siden

Jeg havde også sat og undret mig over at der ikke kom en anmeldelse af den. Vil selv gerne se den, jeg synes resident evil filmene er udemærkede - når man tænker på det er meningsløs underholdning baseret på et videospil. Men desværre synes biocenter kolding ikke lige at de skulle sende den - røv!

#3 er det fordi ingen af filmz's anmelder gad ind og se den eller er det fordi den kun har været sendt ud i et begrænset antal biografer?
Valar morghulis
Gravatar

#7 chandler75 18 år siden

# 6 Der var kommet presseinvitation, men den kunne ikke afsættes.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#8 icetea 18 år siden

#2 Jah, men nu ligger den meget op til en nr.4 :D så den kan vi vel glæde os til.

#6 Jeg havde i forvejen ikke specielt høje forventninger til filmen, og derfor blev jeg nok også meget positivt overrasket :D så jeg tror ikke du bliver skuffet når du engang ser den. Træls at de ikke viser den hvor du bor så :(

#7 Ok, øv øv :P

Skriv ny kommentar: