Hvordan kan det egentlig være, at der ikke er kommet en biograf-anmeldelse af RE3 endnu? :O Er den på vej eller har i slet ikke tænkt jer at anmelde den?
:) Synes ellers det er en af de bedste film i år
Nå, men vil egentlig også gerne høre andre folk meninger om filmen? Hvad synes i ? Jeg synes selv det er den bedste i serien hidtil.
Jeg havde også sat og undret mig over at der ikke kom en anmeldelse af den. Vil selv gerne se den, jeg synes resident evil filmene er udemærkede - når man tænker på det er meningsløs underholdning baseret på et videospil. Men desværre synes biocenter kolding ikke lige at de skulle sende den - røv!
#3 er det fordi ingen af filmz's anmelder gad ind og se den eller er det fordi den kun har været sendt ud i et begrænset antal biografer?
#2 Jah, men nu ligger den meget op til en nr.4 :D så den kan vi vel glæde os til.
#6 Jeg havde i forvejen ikke specielt høje forventninger til filmen, og derfor blev jeg nok også meget positivt overrasket :D så jeg tror ikke du bliver skuffet når du engang ser den. Træls at de ikke viser den hvor du bor så :(
#1 icetea 18 år siden
:) Synes ellers det er en af de bedste film i år
Nå, men vil egentlig også gerne høre andre folk meninger om filmen? Hvad synes i ? Jeg synes selv det er den bedste i serien hidtil.
#2 Bohemian 18 år siden
Dog måtte kampen til sidst godt have været lidt længere
#3 chandler75 18 år siden
#4 elwood 18 år siden
Skrev lidt om det i what we saw tråden i sin tid.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5 filmz-Le Samouraï 18 år siden
#6 tiany 18 år siden
#3 er det fordi ingen af filmz's anmelder gad ind og se den eller er det fordi den kun har været sendt ud i et begrænset antal biografer?
#7 chandler75 18 år siden
#8 icetea 18 år siden
#6 Jeg havde i forvejen ikke specielt høje forventninger til filmen, og derfor blev jeg nok også meget positivt overrasket :D så jeg tror ikke du bliver skuffet når du engang ser den. Træls at de ikke viser den hvor du bor så :(
#7 Ok, øv øv :P