#11 Fantastisk. Om en dværg der spiller sig selv. Det skal Gervais/Merchant sikkert nok få noget godt ud af :) Og enig. En stor komiker, som ubesværet går meget tæt på øretævernes holdeplads.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Det var da noget af det sjoveste jeg har set længe! :D
Gervais er nu altid god for et godt grin, og man må næsten håbe, at selv-ironien hos de "implicerede" er stor nok til at holde dramaqueen-aspektet så langt nede, at han kan blive genvalgt :)
Men det vantro blik i både De Niro og Halle Berry's øjne var kodak-moment for sure!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#11 jessup 13 år siden
Ny serier:
http://www.imdb.com/title/tt1641247/
#12 Bruce 13 år siden
#13 wimmie 13 år siden
(Måske ikke nok til at komme til at 'hoste' igen)
#14 Slettet Bruger [282430454] 13 år siden
Jeg kan især huske at Sean Penn var godt og grundig sur på ham, da han skulle præsentere en pris.
#15 HonoDelLoce 13 år siden
Gervais er nu altid god for et godt grin, og man må næsten håbe, at selv-ironien hos de "implicerede" er stor nok til at holde dramaqueen-aspektet så langt nede, at han kan blive genvalgt :)
Men det vantro blik i både De Niro og Halle Berry's øjne var kodak-moment for sure!
#16 Kruse 13 år siden
Men hvor troværdi er din holdning enlig, når du ikke bryder dig om den superskønne og vidunderlige (objektiv beskrivelse) Natalie Portman!? :P
#17 jessup 13 år siden
Det var rart at se hun havde smidt sit siamesiske kat look - kraniet ville have kindbenene tilbage.
I øvrigt glæder jeg mig til Black Swan. Jeg synes ikke hun har forvaltet sin karriere særligt godt og håber dette varsler bedre film.
#18 bjarne88 13 år siden
Gervais var næsten lige så fantastisk, kold som Rocco!
#19 Kochie 13 år siden
Hvordan havde du forvaltet den?
#20 Highland Park 13 år siden