Gravatar

#21 tiny 17 år siden

Jeg må godt nok indrømme, at dette var et dødsfald, der ramte mig hårdere end når man normalt hører om dødsfald af kendte. Han var en af de allerbedste og jeg gik også og håbede på et par film mere fra ham. Hvor er jeg glad for, at han nåede at få en æresoscar.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#22 Benway 17 år siden

#21 Det er pudsigt, for jeg har det præcist på samme måde. Det er sjældent at jeg bliver decideret trist over dødsfald blandt kendte filmfolk, men i dette tilfælde er jeg blevet det. Hans film har alligevel sat sig dybt, også mere end jeg egentlig havde regnet med. Jeg har ikke fået set "Prairie Home Companion" endnu, og nu indser jeg at når jeg ser den, vil det næppe være muligt at løsrive den fra lidt sørgelige tanke, at det blev hans sidste.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#23 filmz-jackjazz 17 år siden

Godtnok er det da en sørgelig nyhed, men hvorfor gøre os ekstra kede ved at have 2 tråde i gang om samme emne?

Jeg har skrevet i den anden: http://www.filmz.dk/forum/item/23140/#12

//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.

Skriv ny kommentar: