Rock Steady Crew med sangen "Rock Steady Crew" rykker for hårdt!!!
Det er faktisk ingen af de film du nævner, at de medvirker i, men derimod Flashdance. Og desuden i filmen Beat Street. Håber du kan bruge mit svar til noget.
Sangen bruges iøvrigt i en dansk mobiltelefoni-reklame - dog med en anden tekst hvor en mand synger "Hey u, nu det nu det nu......op til 90 øre i minut!"
okay... tak.. havde godt fundet det med Flashdance og Beat Street på IMDB, men det er en konkurrence og det er valgmulighederne! Men der må være tale om at Tv2, som afholder konkurrencen, har skrevet forkert! Men jeg tænkte at hvis IMDB ikke havde det, så kunne man kun gå til film-oraklerne på filmz! Her ved alle alt om filM!
Okay... men tusind tak for hjælpen så! Jeg valgte at svare Footloose, det at titlerne lyder lidt ens og dit råd gjorde at jeg svarede det! Jeg tror nemlig også at det er en fejl!
Men der må være tale om at Tv2, som afholder konkurrencen, har skrevet forkert! Men jeg tænkte at hvis IMDB ikke havde det, så kunne man kun gå til film-oraklerne på filmz!
Så hvad du i virkeligheden siger, er at du ville udnytte folks viden til egen vindings skyld? Du linker jo ikke selv til konkurrencen. :) De mange ! og ? gør dog at jeg prøver ekstra hårdt på at finde det rigtige svar, så jeg kan hjælpe med at vinde en premie til dig.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Jeg tror til gengæld, at vi i lyset af de sidste posts må erkende, at ALLE IKKE KENDER ALT TIL ALLE FILM herinde. Desværre :) Jeg ved det i hvert fald ikke. Tror dog at jeg ved ca. alt andet.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#1 filmz-karlerminven 21 år siden
Hvilken film har Rock Steady Crew medvirket i?
Footloose
Dirty Dancing
Strictly Ballroom
-ved ikke om det overhovedet er nogen af dem, men det er svarmulighederne... BTW Rock Steady Crew er vist noget hip-hop danse noget!
Please HJÆLP!
What is a not-joke?
#2 filmz-propagandapanda 21 år siden
Det er faktisk ingen af de film du nævner, at de medvirker i, men derimod Flashdance. Og desuden i filmen Beat Street. Håber du kan bruge mit svar til noget.
Sangen bruges iøvrigt i en dansk mobiltelefoni-reklame - dog med en anden tekst hvor en mand synger "Hey u, nu det nu det nu......op til 90 øre i minut!"
#3 filmz-karlerminven 21 år siden
Men tak for hjælpen anyway!
What is a not-joke?
#4 filmz-propagandapanda 21 år siden
#5 filmz-karlerminven 21 år siden
Så tak for hjælpen!
What is a not-joke?
#6 DarkLight 21 år siden
Så hvad du i virkeligheden siger, er at du ville udnytte folks viden til egen vindings skyld? Du linker jo ikke selv til konkurrencen. :)
De mange ! og ? gør dog at jeg prøver ekstra hårdt på at finde det rigtige svar, så jeg kan hjælpe med at vinde en premie til dig.
#7 gi-jones 21 år siden
#8 davenport 21 år siden
#9 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***