Jeg har også prøvet at få god kompensation af BioCity. De sidste minutter af ROTK ved natpremieren var lyden fucked. Vi var nogle få stykker der brokkede os, og dermed kunne jeg tage ind og se den igen gratis, plus at ham direktøren sagde til os at vi bare skulle 'lige hvad vi ville ha' i kiosken. Da vi kom han til kassen med en særlig ROTK-menu bestående af mega bæger popcorn og mega cola, spurgte han nærmest uforstående 'skal i ikke have mere'? Synes jeg var lidt sejt!
Ja helt dumme er de ikke. Et par fanatiske fans brokker sig over et lille hop i lyden, og ved at kaste slik efter problemet, får de det vendt til en sweet multilevel-marketing PR kampagne. :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Så dygtige er Imperial ikke. Jeg var inde og se en film (kan ikke huske hvilken) efter de havde fået digitalfremviser.
Halvvejs inde i filmen gik der pludselig ged i fremviseren, så der var sort skærm men dog med lyd. Så kom der en medarbejder og sagde, at fremviseren skulle være slukket en vis tid før den startes, men da de startede den var der stadig intet billede.
Så kunne vi lige få lov til at sidde lidt længere og vente og så kom billedet endelig, men så var der ingen undertekster. Først i tredje forsøg lykkedes det at få alt med.
Og da vi brokkede os efter andet forsøg fik vi bare at vide, at vi var velkommen til at gå ned og få pengene tilbage for billetten, hvis vi ikke vil se filmen færdig. Men det var så også alt hvad der var at komme efter der.
Jeg er allerede i gang med at æde min hat (se #3), for her i weekenden blev jeg gjort opmærksom på, at det var "Voksne Mennesker", der var tale om... :)
#11 Slettet Bruger [897465916] 20 år siden
Synes jeg var lidt sejt!
#12 DarkLight 20 år siden
#13 Jay El 20 år siden
Halvvejs inde i filmen gik der pludselig ged i fremviseren, så der var sort skærm men dog med lyd. Så kom der en medarbejder og sagde, at fremviseren skulle være slukket en vis tid før den startes, men da de startede den var der stadig intet billede.
Så kunne vi lige få lov til at sidde lidt længere og vente og så kom billedet endelig, men så var der ingen undertekster. Først i tredje forsøg lykkedes det at få alt med.
Og da vi brokkede os efter andet forsøg fik vi bare at vide, at vi var velkommen til at gå ned og få pengene tilbage for billetten, hvis vi ikke vil se filmen færdig. Men det var så også alt hvad der var at komme efter der.
#14 filmz-JuuL 20 år siden
#15 20 år siden
#16 filmz-Bruce 20 år siden
Review
#17 Outbound Sith 20 år siden
Fox Mulder