Gravatar

#1 davenport 18 år siden

Så kom de sidste 100 på listen. Af de mest markante synes jeg at Machine Head og Queens of the Stone Age var de mest fremtrædende. Ellers ikke det vilde ud af 100 navne synes jeg.
Nu skal jeg ikke derover, men der er nu heller ikke nogen der trækker helt vildt, eftersom man skal sove i telt (urgh!) og være sammen med punkere, svenskere og for mange mennesker.

Så jeg er nu bare glad for min Pearl Jam billet og overvejer Life of Agony i Århus også.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 Skeloboy 18 år siden

Skal derover, og ja Machine Head var superhamrende cool.

Regner med at skulle se: Machine Head, Cult of Luna, Pelican, Boris, Katatonia, In Flames, Björk, The Psyke Project, Mastodon og Volbeat.

Beastie Boys, Muse og The Who er boblere...

Kan da godt se kvaliteten i deres program, men personlgt synes jeg det er lidt fesent.
Gravatar

#3 dyg 18 år siden

Jeg overvejer at tage en enkelt dag på Roskilde. Det skulle være for at se et af de største bands nogensinde, The Who. Resten af programmet er meget svingende, og der er ikke rigtigt vildt meget, der siger mig det store.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4 Skeloboy 18 år siden

The Who spiller sikkert søndag aften, den eneste dag man købe enkeltbillet. De har haft Santana, Brian Wilson og Roger Waters søndag aften, så mon ikke The Who også spiller der?
Gravatar

#5 dyg 18 år siden

Fuck af, fandt lige et navn på listen, som jeg helt havde overset. Nu skal jeg SÅ meget til Roskilde...

The Brian Jonestown Massacre! Omfg!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#6 dolphinfriendly 18 år siden

Umiddelbart kommer den til at stå på Arcade Fire, Trentemøller, Cult of Luna, Murder, Psyke Project, Mastadon og Muse af de mere kendte (nogle mere end andre :) ) navne - men plejer at bruge tiden på tøffe rundt og opspore nye bands. Har dog ikke luret listen så grundigt endnu.

Havde håbet på Neurosis, Deus, Dälek og/eller Juno Reactor, men det bliver nok ikke til noget i år. Og så måtte gengangere som Red Hot Chili Peppers og Björk efter min mening gerne skrottes - og Depech...hov jeg mener Nephew, gerne smutte til fordel for eksempelvis Saturnus, Mikael Simpson, Henrik Hall eller de rigtige Depeche Mode. :)

Gravatar

#7 filmz-yoshimura 18 år siden

Jaah, et gensyn med Saturnus ville være guld! Deres hidtil eneste koncert på Roskilde var et af mine helt store Roskilde-øjeblikke.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#8 dolphinfriendly 18 år siden

#7 Jeps - en god afslutning på mudderåret anno 1997! :)

Gravatar

#9 hey now 18 år siden

Er ret glad for programmet i år og glæder mig især til: Queens of the Stone Age, Eagles of Death Metal, MUSE, The Killers, Red Hot, My Chemical Romance, Dúné, Arctic monkeys, Beastie boys, Klaxons, Nephew, Volbeat og The Who.
Godspeed into the Mainstream
Gravatar

#10 Bony 18 år siden

Jeg er nu alligevel en smule skuffet over programmet både på Roskilde og Hultsfred i år. Så det bliver nok ingen af dem i år.

Så skal jeg alligevel kun til vores egen nystartede festival i år. Der er nu også nok at se til må man sige. :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: