Det ser ud til, at Björk spiller søndag...så må jeg jo hellere holde ud til søndag denne gang!
Er færdig med den første gennemlytning af listen, og jeg skal have hørt mere til disse:
Tune-Yards The Cure 120 Days Ulige Numre Of The Wand and The Moon Cerekloth Governor of Alaska The Abyssinians Dead Skeletons Today Is The Day Apparatjik Alison Krauss Analogik Amadou & Miriam Araabmuzik Cold Specks Warbringer Cerebral Ballzy Boubacar Traore Shlohmo Deathcrush Helsinki Poetry Icona Pop Ter Haar ASAP Rocky Sivert Høyem Niki And The Dove The Echo Vamper Indians Dangers of the Sea French Films Weedeater Jack White M83 Sam Amidon Bellowhead Big K.R.I.T. Blitz The Ambassadors Blondes Bowerbirds Commix Daughter Django Django Gurrumul Julia Holter R. Stevie Moore Perfume Genius Kimmo Pohjonen Talk Normal Ter Haar Jørgen Teller
Jeg har efterhånden også fået hørt det meste igennem, og min liste har ikke ændret sig betydeligt siden sidst.
Must see: Björk The Roots Baroness Bon Iver
Ser sikkert også: Bruce Springsteen Tune-Yards The Cure Hank Williams III The Shins Malk De Koijn Jack White Today Is The Day M83 The Cult
Måske: The Vaccines Alison Krauss Machine Head Mew Nasum Friendly Fires Refused Red Fang Weedeater Behemoth Crowbar Bowerbirds First Aid Kit Dry The River Amadou & Mariam
Jeg regner med at se alt fra mine to øverste kategorier, bortset fra de ting der naturligvis ender med at spille samtidig... med lidt held kan jeg presse 4-5 ting ind fra sidste kategori, hvis det passer med stemning, spilleplanen og lysten.
Efter sigende mangler der at blive offentliggjort ca. 15 navne, og der er stadig mange fantastiske muligheder derude. Jeg håber de får nosset sig sammen og endelig booker Blood Red Shoes, så jeg kan tilføje et navn med til min must-see liste... udover det har jeg ikke de store forventninger til de sidste par navne, selvom der nok bør komme en headliner og 2-3 subheadliners mere.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#91 Skeloboy 12 år siden
Er færdig med den første gennemlytning af listen, og jeg skal have hørt mere til disse:
Tune-Yards
The Cure
120 Days
Ulige Numre
Of The Wand and The Moon
Cerekloth
Governor of Alaska
The Abyssinians
Dead Skeletons
Today Is The Day
Apparatjik
Alison Krauss
Analogik
Amadou & Miriam
Araabmuzik
Cold Specks
Warbringer
Cerebral Ballzy
Boubacar Traore
Shlohmo
Deathcrush
Helsinki Poetry
Icona Pop
Ter Haar
ASAP Rocky
Sivert Høyem
Niki And The Dove
The Echo Vamper
Indians
Dangers of the Sea
French Films
Weedeater
Jack White
M83
Sam Amidon
Bellowhead
Big K.R.I.T.
Blitz The Ambassadors
Blondes
Bowerbirds
Commix
Daughter
Django Django
Gurrumul
Julia Holter
R. Stevie Moore
Perfume Genius
Kimmo Pohjonen
Talk Normal
Ter Haar
Jørgen Teller
#92 Lord Beef Jerky 12 år siden
Björk
The Roots
Baroness
Bon Iver
Ser sikkert også:
Bruce Springsteen
Tune-Yards
The Cure
Hank Williams III
The Shins
Malk De Koijn
Jack White
Today Is The Day
M83
The Cult
Måske:
The Vaccines
Alison Krauss
Machine Head
Mew
Nasum
Friendly Fires
Refused
Red Fang
Weedeater
Behemoth
Crowbar
Bowerbirds
First Aid Kit
Dry The River
Amadou & Mariam
Jeg regner med at se alt fra mine to øverste kategorier, bortset fra de ting der naturligvis ender med at spille samtidig... med lidt held kan jeg presse 4-5 ting ind fra sidste kategori, hvis det passer med stemning, spilleplanen og lysten.
Efter sigende mangler der at blive offentliggjort ca. 15 navne, og der er stadig mange fantastiske muligheder derude. Jeg håber de får nosset sig sammen og endelig booker Blood Red Shoes, så jeg kan tilføje et navn med til min must-see liste... udover det har jeg ikke de store forventninger til de sidste par navne, selvom der nok bør komme en headliner og 2-3 subheadliners mere.
#93 Skeloboy 12 år siden
Rikke Øxner sagde til pressemødet, at der ikke var så mange store navne som de sidste år tilbage
#94 Lord Beef Jerky 12 år siden
#95 Lord Beef Jerky 12 år siden
#96 Wangsgaard 12 år siden
#97 Skeloboy 12 år siden
#98 Lord Beef Jerky 12 år siden
#99 Mr. Chriss 12 år siden
#100 Skeloboy 12 år siden