Björk vil jeg meget gerne opleve live. Det er efterhånden en del år siden sidst, og hendes Roskilde-koncert i 2003 var intet mindre end sublim. Jeg er ikke begejstret for "Volta" og "Biophilia", men det skal ikke forhindre mig i at nyde koncerten.
I 2012 håber jeg fandeme ikke hun spiller søndag aften! - fordi jeg er dum, og kommer om lørdagen velvidende, at jeg ikke kan holde til det, og allerede er total smadret fredag...:)
2007 var en fantastisk koncert, og det voldsomme regnvejr gjorde faktisk kun koncerten mere intens og atmosfærisk... for mit vedkommende i hvert fald. Men hun plejer sgu altid at levere varen, og selvom jeg er enig med Highland Park, synes jeg stadig der er masser af fint materiale på de seneste to skiver, så hvis hun bare formår at spille lidt af hvert, så bliver jeg også tilfreds med setlisten.
Anyway er der masser af muligheder for bookninger af fede bands i 2012, så allerede der ser programmet meget bedre ud end sidste år, hvor mulighederne var få, og mange af dem blev snuppet af andre festivaller, før Roskilde nåede at reagere. De starter i hvert fald med en håndfuld gode navne, og så må vi snart have lidt metal på programmet.... jeg frygter dog at det bliver Slayer der render med headlinerpladsen i 2012.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
synes jeg stadig der er masser af fint materiale på de seneste to skiver, så hvis hun bare formår at spille lidt af hvert, så bliver jeg også tilfreds med setlisten.
Highland Park (11) skrev:
Jeg er ikke begejstret for "Volta" og "Biophilia", men det skal ikke forhindre mig i at nyde koncerten.
Biophilia er eminent med kun meget få dårlige punkter. Og Volta er lidt hit n miss, men allermest hit. Declare Independence, Wanderlust og Dull Flames of Desire er tre af hendes allerbedste...synes jeg :)
Syntes sku godt roskilde kunne være mere åbne med at annoncere deres navne i stedet for altid at holde det hemmeligt så længe som muligt. Jeg tjekkede lige Wacken 2012, de har annonceret noget i retning af 70% af deres bands og har allerede udsolgt (75k billetter). Men ok Roskilde sælger vel stadig langt hovedparten af billeterne på The Orange Feeling og ikke på musikken.
#18 - jamen...de har jo sikkert ikke flere kontrakter skrevet under? Hove Festival, Rock Am Ring, Rock Werchter, Benacassim etc etc har offentliggjort ca. samme antal...
#18 - jamen...de har jo sikkert ikke flere kontrakter skrevet under? Hove Festival, Rock Am Ring, Rock Werchter, Benacassim etc etc har offentliggjort ca. samme antal...
Det kan jo godt være, jeg syntes bare altid der er tendens til at der er en masse rygter som altid viser sig at være sande men roskilde selv vil ikke sige noget før 3 uger før destivallen (stærkt overdrevet men ikke helt galt).
#11 Highland Park 12 år siden
#12 Wangsgaard 12 år siden
Men regner da med at det er højt solskin næste gang :)
#13 Skeloboy 12 år siden
I 2007 - var jeg taget hjem :)
I 2012 håber jeg fandeme ikke hun spiller søndag aften! - fordi jeg er dum, og kommer om lørdagen velvidende, at jeg ikke kan holde til det, og allerede er total smadret fredag...:)
#14 Wangsgaard 12 år siden
#15 Skeloboy 12 år siden
#16 Lord Beef Jerky 12 år siden
Anyway er der masser af muligheder for bookninger af fede bands i 2012, så allerede der ser programmet meget bedre ud end sidste år, hvor mulighederne var få, og mange af dem blev snuppet af andre festivaller, før Roskilde nåede at reagere. De starter i hvert fald med en håndfuld gode navne, og så må vi snart have lidt metal på programmet.... jeg frygter dog at det bliver Slayer der render med headlinerpladsen i 2012.
#17 Skeloboy 12 år siden
Biophilia er eminent med kun meget få dårlige punkter. Og Volta er lidt hit n miss, men allermest hit. Declare Independence, Wanderlust og Dull Flames of Desire er tre af hendes allerbedste...synes jeg :)
#18 OxxY 12 år siden
#19 Skeloboy 12 år siden
#20 OxxY 12 år siden
Det kan jo godt være, jeg syntes bare altid der er tendens til at der er en masse rygter som altid viser sig at være sande men roskilde selv vil ikke sige noget før 3 uger før destivallen (stærkt overdrevet men ikke helt galt).