Roskilde har altid haft det sådan, at de offentliggører ikke noget, før kontrakten er i hus, og de derved er 100% sikre på, at kunstneren spiller på festivalen. Mange andre festivaler tager kunstnerens ord for, at kontrakten er på vej. Jeg har egentlig ikke noget imod, at Roskilde gør det på denne måde, så skulle man da mene at der var færre skuffelser i forbindelse med tidlige aflysninger af aftaler.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Ja for pokker da! Meget bedre end Parkway Drive, Bring Me The Horizon og de fleste af sidste års sløje metalnavne... men der mangler lige et navn, der slår Mastodon... og det er der stort set ingen, der gør =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Jeg bruger lige tråden til at brokke sig over at folk brokker sig!
Hvor jeg så træt af dem, der siger: "buuuh, hvorfor bruger Roskilde ikke penge på musikken i stedet for at give dem væk?"...
Det står i deres fucking vedtægter! og desuden er det en hamrende god ide. Og hvis de ikke gjorde det, så BAM! væk med momsfritagelsen = meget, meget dyrere.
Jamen, Tune-Yards og Friendly Fires er lige blevet offentliggjort. Jeg kender ikke førstenævnte, men Friendly Fires har da et par ok numre bag sig. Dog siger det mig ikke det store.
#21 Lord Beef Jerky 12 år siden
#22 Skeloboy 12 år siden
#23 Lord Beef Jerky 12 år siden
#24 Skeloboy 12 år siden
#25 Lord Beef Jerky 12 år siden
#26 Skeloboy 12 år siden
hehe, så er det jo lidt svært :)
#27 Skeloboy 12 år siden
Hvor jeg så træt af dem, der siger: "buuuh, hvorfor bruger Roskilde ikke penge på musikken i stedet for at give dem væk?"...
Det står i deres fucking vedtægter! og desuden er det en hamrende god ide. Og hvis de ikke gjorde det, så BAM! væk med momsfritagelsen = meget, meget dyrere.
Forpulede, krævende teens!
#28 MMB 12 år siden
Det er for meget! Nu troede jeg lige, der var en nyhed om et stort navn på festivalen!
#29 Skeloboy 12 år siden
#30 Lord Beef Jerky 12 år siden