Så er der fandeme fucking Behemoth på! Så er der ordentlig tråd :)
Must see: Björk Refused Behemoth
Skal også ses: El Paraiso Nasum Tune-Yards The Cure Devildriver 120 Days Ulige Numre Mutiny On Bounty
Måske: Bruce Springsteen I Got You On Tape Araabmuzik Cold Specks Royce Da 5'9" Warbringer Cerebral Ballzy Boubacar Traore Shlohmo Deathcrush Helsinki Poetry Icona Pop Ter Haar
Er ligeglad med: Bon Iver Friendly Fires Larsen & Furious Jan Wiz Khalifa Yelawolf Jonathan Johansson The Roots Terakraft Martyn The Toddla T Sound Dig og Mig Mew
Min liste har ikke ændret sig meget, så jeg gider ikke opdatere den. Håber snart på noget mere i min boldgade, selvom jeg fortsat er tilfreds med årets line-up.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#67 Næh, men Pearl Jam spiller jo oveni Roskilde, og siden trommeslageren spiller i begge bands, bliver det vel lidt svært. I og med at det også er trommeslageren fra Pearl Jam, er jeg ikke sikker på, at Soundgarden overhovedet er en mulighed for Roskilde set i lyset af Pearl Jams udtalelser om en evt. fremtidig Roskilde-optræden pga. ulykken i 2000.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#61 Skeloboy 12 år siden
Björk
Refused
Behemoth
Skal også ses:
El Paraiso
Nasum
Tune-Yards
The Cure
Devildriver
120 Days
Ulige Numre
Mutiny On Bounty
Måske:
Bruce Springsteen
I Got You On Tape
Araabmuzik
Cold Specks
Royce Da 5'9"
Warbringer
Cerebral Ballzy
Boubacar Traore
Shlohmo
Deathcrush
Helsinki Poetry
Icona Pop
Ter Haar
Er ligeglad med:
Bon Iver
Friendly Fires
Larsen & Furious Jan
Wiz Khalifa
Yelawolf
Jonathan Johansson
The Roots
Terakraft
Martyn
The Toddla T Sound
Dig og Mig
Mew
#62 Lord Beef Jerky 12 år siden
Min liste har ikke ændret sig meget, så jeg gider ikke opdatere den. Håber snart på noget mere i min boldgade, selvom jeg fortsat er tilfreds med årets line-up.
#63 Skeloboy 12 år siden
#64 Lord Beef Jerky 12 år siden
#65 Skeloboy 12 år siden
#66 Lord Beef Jerky 12 år siden
#67 Skeloboy 12 år siden
#68 Lord Beef Jerky 12 år siden
#69 Skeloboy 12 år siden
#70 Lord Beef Jerky 12 år siden