#10 - Eftersom de har base i Berlin nu, så kommer de forhåbentligt mere jævnligt til DK fremover.
Jeg ser dem også 100 gange hellere til en mere intim koncert igen (ligesom de koncerter de havde forrige år i Århus og Kbh), fremfor en kort festival-koncert.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Helt sikkert, men nu passer det bare med at jeg får armbånd til Roskilde i år. Har også set dem de sidste to gange, de har været i København, og det er da helt sikkert bedre med de lidt mindre koncertsteder.
Edit: Det er også kun Anton Newcombe, der bor i Berlin. Resten bor vidst nok stadig i USA.
Indtil videre skal jeg se: Carcass Nails Fire! Orchestra Jambinai Black Dahlia Murder Corrections House Psyched Up Janis
Måske: Major Lazer Mark Ernestus presents Jeri-Jeri Bombus Blood on a Feather Black Pus Future of the left Hookworms Merchandise Slöa Knivar The Minds of 99 Communions
Indtil videre skal jeg se: Carcass Nails Fire! Orchestra Jambinai Black Dahlia Murder Corrections House Psyched Up Janis Narcosatanicos Mournful Congregation(dog ikke officielt endnu)
Måske: Major Lazer Mark Ernestus presents Jeri-Jeri Bombus Blood on a Feather Black Pus Future of the left Hookworms Merchandise Slöa Knivar The Minds of 99 Communions Förtress Get Your Gun
Narcosatanicos og Mournful Congregation er sgu nogle fede navne!
Og lige for at tage Copenhell og Northside med:
COPENHELL Must Iron Maiden Megadeth Within Temptation Sepultura Arch Enemy Watain My Dying Bride
#11 Skeloboy 10 år siden
#12 Snaden 10 år siden
#13 dyg 10 år siden
Jeg ser dem også 100 gange hellere til en mere intim koncert igen (ligesom de koncerter de havde forrige år i Århus og Kbh), fremfor en kort festival-koncert.
#14 Snaden 10 år siden
Edit: Det er også kun Anton Newcombe, der bor i Berlin. Resten bor vidst nok stadig i USA.
#15 dyg 10 år siden
#16 Snaden 10 år siden
#17 dyg 10 år siden
#18 Snaden 10 år siden
You fucking broke my sitar, motherfucker!
#19 Skeloboy 10 år siden
Carcass
Nails
Fire! Orchestra
Jambinai
Black Dahlia Murder
Corrections House
Psyched Up Janis
Måske:
Major Lazer
Mark Ernestus presents Jeri-Jeri
Bombus
Blood on a Feather
Black Pus
Future of the left
Hookworms
Merchandise
Slöa Knivar
The Minds of 99
Communions
#20 Skeloboy 10 år siden
Carcass
Nails
Fire! Orchestra
Jambinai
Black Dahlia Murder
Corrections House
Psyched Up Janis
Narcosatanicos
Mournful Congregation(dog ikke officielt endnu)
Måske:
Major Lazer
Mark Ernestus presents Jeri-Jeri
Bombus
Blood on a Feather
Black Pus
Future of the left
Hookworms
Merchandise
Slöa Knivar
The Minds of 99
Communions
Förtress
Get Your Gun
Narcosatanicos og Mournful Congregation er sgu nogle fede navne!
Og lige for at tage Copenhell og Northside med:
COPENHELL
Must
Iron Maiden
Megadeth
Within Temptation
Sepultura
Arch Enemy
Watain
My Dying Bride
Might
Anthrax