Min festival-rekord var et år, hvor jeg var til Roskilde Festival, Midtfyns Festival, Skanderborg Festival, Fællestival og Fredericia Hardcore Festival :)
Det er rigtigt, men der plejer nu altid at være flere bands, der tiltaler mig på dette tidspunkt. Det er lige før, at det kun er Interpol, der bare marginalt interesserer mig indtil videre. Og generelt skal der rigtigt meget til at lokke mig til Roskilde, da omkostningerne er ganske høje ved at tage derover.
Northside ligger et godt stykke under sidste års store navne, og med mindre, at der kommer et par kæmpe overraskelser i morgen, så holder jeg pengene i lommen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Personligt synes jeg, det er et usselt program, Roskilde har indtil nu. Northside er dog endnu værre, imens Copenhell har et fremragende program. Mit Roskilde-program ser således ud indtil videre:
Must Haim Psyched Up Janis
Might Damon Albarn Hexis
Maybe if nothing else is on Carcass Deerhunter Dilated Peoples Nails Trentemøller Fire! Orchestra Earl Sweatshirt Major Lazer Rob Zombie Jenny Wilson
Vi skal meget gerne op på 5 Must-sees, da det typisk er sådan for mig på Roskilde, og de har naturligvis masser af navne tilbage at annoncere, men jeg er godt nok ikke imponeret indtil videre.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#21 Mikkel Abel 10 år siden
#22 dyg 10 år siden
#23 Skeloboy 10 år siden
Min festival-rekord var et år, hvor jeg var til Roskilde Festival, Midtfyns Festival, Skanderborg Festival, Fællestival og Fredericia Hardcore Festival :)
#24 Mikkel Abel 10 år siden
Hehe okay. Synes da også det var ganske imponerende hvis du skulle have både Copenhell og så Northside lige efter. ;)
Måske lidt tidligt at skyde Roskilde ned? Der er vel lang vej endnu mht. navne. :)
#25 dyg 10 år siden
Northside ligger et godt stykke under sidste års store navne, og med mindre, at der kommer et par kæmpe overraskelser i morgen, så holder jeg pengene i lommen.
#26 Lord Beef Jerky 10 år siden
Must
Haim
Psyched Up Janis
Might
Damon Albarn
Hexis
Maybe if nothing else is on
Carcass
Deerhunter
Dilated Peoples
Nails
Trentemøller
Fire! Orchestra
Earl Sweatshirt
Major Lazer
Rob Zombie
Jenny Wilson
Vi skal meget gerne op på 5 Must-sees, da det typisk er sådan for mig på Roskilde, og de har naturligvis masser af navne tilbage at annoncere, men jeg er godt nok ikke imponeret indtil videre.
#27 Skeloboy 10 år siden
Dog vil jeg mene, at deres offentliggørelses-strategi ikke virker længere. Jeg kan godt lide den, for så kan jeg løbende få hørt op på alt.
Prøv at tjekke Narcosatanicos ud, tror du vil kunne lide det(også dig, Snaden).
#28 Lord Beef Jerky 10 år siden
#29 Skeloboy 10 år siden
#30 Skeloboy 10 år siden
Der mangler stadig noget af det helt store lir, men Spids Nøgenhat og Helhorse vs. Psyke Project er jo genialt!
Psyke Project er et af Danmarks bedste band!