Hovhovhov, Freddy Breck kan til enhver tid prygle David Robert Jones med en dobbelt-combo af "Rote Rosen" og "Das Hindulied". Og det siger jeg som stor fan af Hr. Jones. Det er ikke meget, der er størrere end slutningen af "Das Hindulied". Mount Everest måske, men så heller ikke mere...
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Hvad er der sygt ved det? Det kaldes markedsføring, og det virker..
Der er jo heller ingen normale mennesker der tror på at Manson, King Diamond, Alice Cooper, Kiss osv. er ondskaben selv. Det er jo bare skuespil for galleriet, som er med at gøre de personer/bands til dem de er, og skaber noget opmærsomhed omkring deres act og musik.
Synes nu også ideen med maskerne er meget morsom, minder mig lidt om nogle personer taget ud fra en gyserfilm :) Jeg er ikke den store SlipKnot fan, men indenfor nogenlunde samme genre befinder sig KoRn, som jeg synes laver fremragende musik.
#21 filmz-Le Samouraï 21 år siden
#22 PlattFuss6.7 21 år siden
#23 dyg 21 år siden
#24 PlattFuss6.7 21 år siden
Jeg syntes nu d ehar lavet en del fede sange. Og så kan jeg godt lide iden med deres masker :)
#25 läkerol 21 år siden
#26 filmz-Kadann 21 år siden
Hvad er der sygt ved det? Det kaldes markedsføring, og det virker..
Der er jo heller ingen normale mennesker der tror på at Manson, King Diamond, Alice Cooper, Kiss osv. er ondskaben selv. Det er jo bare skuespil for galleriet, som er med at gøre de personer/bands til dem de er, og skaber noget opmærsomhed omkring deres act og musik.
#27 läkerol 21 år siden
#28 PlattFuss6.7 21 år siden
#29 läkerol 21 år siden
#30 ks 21 år siden