Gode gamle Roy Scheider, kendt fra bl.a. Jaws, The French Connection, Marathon Man og All That Jazz, er død 75 år gammel. Bortser fra, at undertegnede altid forvekslede ham og Robert Shaw, så var han en af "de store" fra 70'er æraen.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#4 Ved godt at man ikke joker om den slags, og mit øv var heller ikke ment sådan, det var mere at jeg synes det var sindssygt hvis han var død og jeg skyndte mig at tjekke nyhederne omkring det, men så det istedet Roy der var røget i svinget. Så det var bestemt ikke fprdi jeg håbede at han var død. Tværtimod. Men 'øv' var et forkert ordvalg.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Roy Scheider har iøvrigt været med i Mishima, produceret af Coppola og efter manges overbevisning, et mesterværk. Den er dog ikke til at få fat i på DVD :( Jeg prøver stadig indimellem, men eftersigende leder Criterion efter elementer til den.
#1 filmz-Bruce 17 år siden
#2 aknot 17 år siden
#3 Guts 17 år siden
#4 elwood 17 år siden
ah ah Selv om jeg nu hader Rob også, så ville jeg nu ikke juble over hans dødsfald, han har vel familie lige som andre.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5 Guts 17 år siden
Ved godt at man ikke joker om den slags, og mit øv var heller ikke ment sådan, det var mere at jeg synes det var sindssygt hvis han var død og jeg skyndte mig at tjekke nyhederne omkring det, men så det istedet Roy der var røget i svinget. Så det var bestemt ikke fprdi jeg håbede at han var død. Tværtimod. Men 'øv' var et forkert ordvalg.
#6 elwood 17 år siden
Men On topic igen.
Satme trist med Roy, han har sku underholdt mig en del foran det lille alter.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7 filmz-Bruce 17 år siden
Anmeldelse