Gravatar

#1 Gittesb 13 år siden

Hejsa. Lige pt. er jeg igang med at se, om det ikke kan lade sig gøre at finde et job som runner.
Det eneste jeg mangler er et sted at starte, hvor man kan ansøge og hvor der er mulighed for at man kan få et job.
Nogen der har gode ideer?
Gravatar

#2 frahm-2 13 år siden

Jeg vil nok foreslå at du tager produktionsselskaberne fra en ende af og ringer til dem. Du skal nok være indstillet på at arbejde gratis det første stykke tid, men sådan er gamet desværre.
Ellers er der også masser af kortfilmsproduktioner, på de lokale videoværksteder, som også altid har brug for folk.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#3 MoH 13 år siden

Ved ikke om de har fundet en endnu, men den ene runner inde på Tv2fyn er lige stoppet. Du kan prøve at hører ad der.
Gravatar

#4 Thomsen 13 år siden

Indenfor filmbranchen er runner-arbejde normalt ulønnet. I tv-branchen svinger det, alt efter hvem man arbejder for, og hvor meget erfaring man har.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#5 Skeloboy 13 år siden

Kan se du bor i Århus. Prøv at kontakte Århus Filmværksted og Super8. Eller måske Filmby Århus.

Ellers er der vel også nogle produktionsselskaber i nærheden. Som de andre siger, skal du dog ikke forvente at få løn, men hvis man gerne vil noget inden for film, og ikke har en uddannelse, er det bestemt et godt sted at starte.

Skriv ny kommentar: