hun er en skuespiller som mest kan huskes fra Hudson Hawk, med bruce willis, hvor hun spiller konen til skurken i filmen.
en anden film der kan nævnes er Plump Fiction som tager piss på plup fiction surprise og andre film, hvor hun spiller en writer der netop har skrevet det geniale manus til Tarantino?, dette får den trofaste Bumpkin (spillet af Dan Castellaneta bedre kendt som Homer) til opgave at overbringe.
herude over har hun været med i andre spoof film, og diverse serier.
Lad os til slut bare sige det er en kvinde jeg hader så meget, og sørger for til hver en lejlighed at gøre opmærksom på det 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Arghhh Sandra Bernhard - bare at høre hendes navn gør mig morgensur :o( Nu er hun blevet nævnt i 2 tråde inden for en måned - forfærdeligt!!! hun burde ties ihjel!! Er dybt bedrøvet på Incubus' vegne :o( Igår var han en uskyldig ung mand på 21 somre og levede i lykkelig uvidenhed om hende som vi fremover ikke vil nævne med navn, men alt det er slut nu!!! det svarer til at få at vide at julemanden ikke eksisterer eller at Nutella rent faktisk er ganske usundt!!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
11+12: Sandra Bernhard Sandra Bernhard Sandra Bernhard Sandra Bernhard Sandra Bernhard Sandra Bernhard Sandra Bernhard Sandra Bernhard Sandra Bernhard Sandra Bernhard Sandra Bernhard Sandra Bernhard Sandra Bernhard Sandra Bernhard
Hvis man har set Ford Fairlane så er man ikke et sekund i tvivl om Rosanne Barr. Hvad angår the-fiend-we-shalt-not-speak-of så er jeg enig i at hun er noget af det mest forfærdentlige der er skabt på denne jord...hun stod sikkert midt i tjernobyl.
I kunne selvfølgelig ikke vide, at jeg bor ca. 10 minutter fra den nærmeste motorvejsbro, der tilfældigvis krydser Helsingørmotorvejen, så jeg tilgiver jer for at poste de billeder ;-D
#11 elwood 19 år siden
Vi tager ikke ansvar for hvad han gør med sit liv efter han har set hvem hun er, og hvordan hun ser ud.
Tilgiv mig for at vise dig ansigtet bag navnet, men før du smider syre i øjene så husk... du spurgte selv 8-)
The Horror it self
hun er en skuespiller som mest kan huskes fra Hudson Hawk, med bruce willis, hvor hun spiller konen til skurken i filmen.
en anden film der kan nævnes er Plump Fiction som tager piss på plup fiction surprise og andre film, hvor hun spiller en writer der netop har skrevet det geniale manus til Tarantino?, dette får den trofaste Bumpkin (spillet af Dan Castellaneta bedre kendt som Homer) til opgave at overbringe.
herude over har hun været med i andre spoof film, og diverse serier.
Lad os til slut bare sige det er en kvinde jeg hader så meget, og sørger for til hver en lejlighed at gøre opmærksom på det 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12 wiseguy 19 år siden
Er dybt bedrøvet på Incubus' vegne :o( Igår var han en uskyldig ung mand på 21 somre og levede i lykkelig uvidenhed om hende som vi fremover ikke vil nævne med navn, men alt det er slut nu!!! det svarer til at få at vide at julemanden ikke eksisterer eller at Nutella rent faktisk er ganske usundt!!!
#13 19 år siden
#14 wiseguy 19 år siden
#15 19 år siden
#16 cyberzed 19 år siden
Hvad angår the-fiend-we-shalt-not-speak-of så er jeg enig i at hun er noget af det mest forfærdentlige der er skabt på denne jord...hun stod sikkert midt i tjernobyl.
#17 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18 filmz-ataris 19 år siden
#19 cyberzed 19 år siden
#20 filmz-incubus 19 år siden
I kunne selvfølgelig ikke vide, at jeg bor ca. 10 minutter fra den nærmeste motorvejsbro, der tilfældigvis krydser Helsingørmotorvejen, så jeg tilgiver jer for at poste de billeder ;-D
WHAAAAAT!?!?!?! Er Nutella usundt????? :-D