Haha! Ja, det bliver godt. Jan De Bont er forfærdelig. Prøv at høre kommentarsporet på Twister-DVD'en. Magen til røvslikkende rygklapper skal man lede længe efter. Så vidt jeg husker er hans sidste kommentar "Aah...that was a good movie." Det siger man altså ikke om sin egen film...slet ikke hvis den hedder Twister.
Har set lidt dokumentar om Megalodon-hajen på Discovery. Gabet på den sardin er så stor, at et voksent menneske kan stå op inde i den... bare tanken om at et så stort kødædende dyr har svømmet i verdenshavende, er pænt skræmmende... DAMN....
I øvrigt checkede jeg lige på Wikipedia, at man mener at hajen var ca. 45-60 fod lang, så de der 80 fod, der bliver forklaret på imdb er måske lidt overdrevet... but then again... it IS Hollywood.
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
Der findes sgu værre ting i vandet end den. :) Jeg blev en kende skræmt, da de begyndte at fiske liget op af den der kæmpeblæksprutte for et par år siden, for derefter at konstatere at det blot var en unge.
Der bor en masse grimme, grimme ting i havets dyb.
#1 PredatorX 19 år siden
Det her bliver årets film... Når vi altså når så langt.
#2 pulse83 19 år siden
#3 wiseguy 19 år siden
#4 lyspunkt 19 år siden
..og hvis længere er bedre så check denne ud
#5 filmz-incubus 19 år siden
I øvrigt checkede jeg lige på Wikipedia, at man mener at hajen var ca. 45-60 fod lang, så de der 80 fod, der bliver forklaret på imdb er måske lidt overdrevet... but then again... it IS Hollywood.
#6 filmz-Kadann 19 år siden
Der findes sgu værre ting i vandet end den. :) Jeg blev en kende skræmt, da de begyndte at fiske liget op af den der kæmpeblæksprutte for et par år siden, for derefter at konstatere at det blot var en unge.
Der bor en masse grimme, grimme ting i havets dyb.
#7 dyg 19 år siden
#8 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9 filmz-incubus 19 år siden
Tror jeg vist godt, at jeg kan huske... ja det var sgu en ordentlig krabat... den kunne sikkert dække Italiens behov for calamari i et helt år :D
Hvem er Roseanne Barr? Hende fra tv-serien?
Hvem er Sandra Bernhard?
#10 maniac 19 år siden
You really don't wanna know
Ja, det er Rosanne fra tv-serien :)